فروش جوجه شترمرغفروش جوجه شترمرغ

فرش جوجه شترمرغ در سنین مختلفی انجام می شود .ولی بهترین سن خرید جوجه شترمرغ را چطور تشخیص دهیم؟ ایا پرورش شترمرغ  یک روزه برای همه  افراد میسر هست؟ ریسک پرورش شترمرغ در کدام سن کمتر می باشد؟
فروش جوجه شترمرغ در سنین مختلف رونق بسیار زیادی دارد و جوجه شترمرغ در هر سنی مشتری مخصوص خود را دارد.

جوجه های شترمرغ  کمتر از یک ماهگی به مراقبتهای ویژه نیار دارد که در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی، گرمایی و تغذیه ای اختمال مرگ ومیر آنها زیاد خواهد بود.

فروش جوجه شترمرع یک ماههفروش جوجه شترمرغ یک ماهه

تخم شترمرغ پس از ورود به دستگاه جوجه کشی  وگذشت حدود 42 روز جوجه ها متولد می شوند پس ازاینکه جوجه به خوبی خشک شد و توانست روی پای خود بایستد وارد مهد جوجع می شود یک ماه اول زندگی جوجه شترمرغ بسیار حساس و پر خطر می باشد که البته با رعایت بعضی از مسائل مهم به سلامتی و کمترین تلفات از آن گذر خواهند کرد.

بهتر آنست که جوجه پس از خروج از دستگاه هچر چندساعتی را روی تخت قرار گیرد و یا اتاق مورد نظر کف گرمی داشته باشد دمای اتاق در هفته اول باید حدود 32 درجه باشد که کم کم از دمای اتاق کاسته می شود .
جوجه در سن یک ماهگی حداقل باید 3/5 کیلو گرم وزن داشنه باشد قابل ذذکر است که بغضی جوجه ها وزن بالاتر تا 5 کیلوگرم را هم بدست می اورند.

فروش جوجه شترمرغ  در سن یک ماهگی از استقبال بیشتری برخوردار می باشد چرا که در این سن واکسن مورد نیاز را دریافت کرده و در مقابل بیماریها مقاومتر شده است .

فروش  جوجه شترمرغ دو ماههفروش جوجه شترمرغ دو ماهه

در صورتیکه جوجه های شترمرغ روند رشد نرمالی داشته باشند و از تغذیه مناسبی برخوردار باشند به وزن بالای 12 کیلو خواهند رسید جوجه ها از یک ماهگی به بعد روزانه یک سانتیمتر رشد می کنند بطوریکه که رشد انها به راحتی مشهود می باشد .مقدار مصرف خوراک تا سن دوماهگی حدودا 17 الی 20 کیلوگرم  می باشد.

خرید جوجه شترمرغ دوماهه گزچه از نظر بدنی در برابر بیماریها  مقاومت زیاد در نتیجه ریسک کمتری  دارند  ولی از نظر اقتصادی سود چندانی برای پروار بندی ندارد.در صورتیکه توانایی پرورش جوحه در سنین پایننر وجود داشته باشد سود بهتری نصیب شما خواهد شد.

پروار بندی جوجه شترمرغ قیمت شترمرغ پرواری

جهت پروار بندی شترمرغ معمولا  توسط افراد مختلف با توجه به امکانات و توانمدی که دارند در سنسن مختلف خریداری می شود و جهت پرورش به فارمهای کوچک و بزرگ منتقل می شوند .

گرچه خرید جوجه شترمرغ در سن یک ماهگی و یا یک روزه گی رسک و زخمت فراوانی دارد ولی اگر با مدیریت خوب و برنامه ریزی صحیح همراه باشد و با کمترین تلفات این دوران را سپری کنند از سود بسیار خوبی بهرمند می شوند.

دوره پرورش معمولا بین 6 الی 8 ماه می باشد در این مدت با مصرف 250 الی 300 کیلو گرم خوراک با کیفیت ، پرنده به وزن کشتار یعنی 80 الی 95 کیلو گرم می رسند که مناسب کشتار می باشند.
فضای مورد نیاز برای پرورش شترمرغ تا 10ماهگی خداقل 10 تا 15 متر می باشد. فضای 15متر برای شترمرغ باعث می شود که پرنده تحرک بیشتری داشته باشد و تحرک بیشتر باعث تقویت عضلات ودرنتیجه سفت و توپر شدن شترمرغ میشود که بعث وزنگیری بیشتر آن می شود.

فروش جوجه شترمرغ در شهرهای نختلف

فروش جوحه شترمرغ در مشهد،فروش جوحه شترمرغ در شیراز،فروش جوحه شترمرغ در اصقهان،فروش جوحه شترمرغ در تهران،فروش جوحه شترمرغ در یزد،فروش جوحه شترمرغ در سمنان،فروش جوحه شترمرغ در شمال،فروش جوحه شترمرغ در بجنورد،فروش جوحه شترمرغ در تبریز،فروش جوحه شترمرغ در ارومیه

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *