بازار خرید و فروش گردگیر پر شترمرغ رونق خوبی دارد چرا که کیفت عالی و بی نظیر این محصول شترمرغ علاقمندان زیادی پیدا کرده است  بنابراین فروش عمده آن قیمت مناسبتری دارد..

تولیدی داسترشترمرغ'قیمت گردگیر پر شترمرغ

ایران جایگاه بسیار خوبی در پرورش شترمرغ دارد و جزء تولید کنندگان بزرگ شترمرغ محسوب می شود . شترمرغ با یک مدیریت خوب در وزن 85 تا 100 کیلوگرم به وزن کشتار می رسد پس از کشتار شترمرغ  پر ها به طور کامل از پوست جدا می شود  هر شترمرغ در حدود یک کیلو گرم پر تولید می کند .

نحوه تغذیه و مدیریت مزرعه شترمرغ نقش بسیار مهمی در کیفیت پرهای بدست آمده دارد ..اگر تغذیه مناسب نباشد و نیازهای شترمرغ را تامین نکند پرنده رشد خوبی نداشته و به موقع به وزن کشتار نمرسد علاوه بر ان  محصولات بدست آمده از جمله پرها بسیار بی کیفیت خواهند بود .
برای تولید گردگیر پر شترمرغ باید از پرهای باکیفت و خوب استفاده شود تا محصول بدست آمده  نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد و کارایی مناسبی داشته باشد ..

با توجه به افزایش مزارع شترمرغ محصولات  زیادی از شترمرغ مخصوصا پر تولید می شدو بنابراین کارگاههای تولیدی زیادی برای تولید گردگیر پر شترمرغ ایجاد شده است .

قیمت  داستربا پر طبیعی شترمرغ(داستر شترمرغ)

با توجه به تولید انبوه این محصول کاربردی  در ایران ، قیمت گردگیر(داستر) نسبت به سایر کشوره قیمت بسیار مناسب تری دارد .
گردگیر پر شتر مرغ به دلیل کاربردی بودن و  کارایی آسان آن  از استقبال خوبی برخوردار می باشد.
.پر شترمرغ طبیعی یک خاصبت مهم دارد  وان خاصیت الکترواستایک می اشد که باعث می شود پرهای شترمرغ در هنگام گردگیری همچون آهنربا عمل  کرده و گردغبار سطوح را جذب خود میکند ودیگر درهوای اطراف پراکنده نمی کند  البته بعد از تمام شدن کار گرد گیری با یک ضربه شدید در بیرون تمام گردوغبار جذب شده از آن جدا می شود .

صادرات گردگیر پر شترمرغصادرات گردگیر پر شترمرغ

همانطور که در بالا گفته شد ایران به دلیل تولید بالای شترمرغ  و درنتیجه تولید بسیار زیاد  پر شترمرغ،  کارگاههای زیادی  درتولید گردگیر فعالیت دارند که این یکی از عوامل قیم.ت مناسب این محصول نسبت به سایر کشورها می باش.
بنابراین قیمت مناسب و کیفیت عالی گردگیر تولید شده در ایران باعث شده صادرات این محصول به سایر کشورها بخصوص کشورهای همسایه  رونق خوبی داشته باشد .
تفاوت قیمت باعث شده افراد زیادی از کشورهای مختلف  رقبت زیادی به خرید گردگیر پر شترمرغ از ایران را داشته باشند .

شرکت بازرگانی ایرامو با تولید انواع مختلف گردگیر پر شترمرغ  از پرهای طبیعی و با کیفیت  ،این محص..ول را جهت بازار داخل ایران و همچنین  صادرات به سایر کشوره عرضه می کند . شما هم می توانید جهت سفار ش عمده گردگیر پر شترمرغ و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید

.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *