فروش  اینترنتی گردگیر با پر شترمرغ با استقبال زیادی برخوردار شده است مخصوصا از زمان شیوع کرونا و شعار درخانه بمانیم فروش اینترنتی کالا افزایش پشمگیری داشته است که گردگی با پر شترمرغ هم مستثنی نبوده است..
خرید آسان و بدون زحمت اینترنتی باعث شده است هر روزه درخواست های متعددی در شرکت ما ثبت شود . سفارشات در صورت موجود بودن به فاصله 24 ساعت به دست مشتری می رسد درغیر اینصورت حدودا یک هفته زمان می برد تا نمونه درخواستی اماده و ارسال شود.

گردگیری آسان با داستر شترمرغ

 

نام دیگر گردگیر با پر شترمرغ داستر OSTRICH DUSTERو به زبان عربی ریش النعام می باشد.
به خاطر خاصیت شگقت انگیز پرهای شترمرغ، گردو غبار روی اجسام و لوازم در هنگام گردگیری با داستر یا همان گردگیر با پرشترمرغ  در هوا پراکنده نمی شوند بلکه جذب پرها می شوند که پس از اتمام کار  در بیرون از خانه با یک تکان شدید گردوغبارچسبیده به پر ها به راحتی در هوا پخش می شوند و گردگیر دوباره قابل استفاده می باشد .

انواع گردگیر با پر شترمرغانواع گردگیر باپر شترمرغ

گردگیر با پر شترمرغ در انواع مختلف ساخته می شود:

  • نوع واندازه دسته:گردگیر شترمرغ با دسته هاس متفاوت از نظر اندازه ونوع ساخته می شود >دسته ممکن است که از جنس چوب باشد یا استیل ، بزرگ باشد یا کوچک، دسته های چوی یا ساده هستند یا خراطی شده تمام این موارد در قیمت تمام شده گردگیر شترنرغ یا داستر شترمرغ بسیار تاثیر گذار می باشد.
  • نوع و اندازه پر شترمرغ: پرهای شترمرغ در سنین مختلف متفاوت می باشد هر چقدر سن شترمرغ در زمان کشیدن پرها بیشتر باشد پر ها از کیفیت بهتری برخوردار می باشند . نوع و اندازه پرها فاکتور بسیار مهمی در تعیین قیمت گردگیر با پر شترمرغ می باشد.

گردگیر با پر شترمرغ

قیمت گردگیر با پر شترمرغ

با توجه به تنوع و گوناگونانی گردگیر پر شترمرغ ، نمی توان یک فیمت مناسب برای آن در نظر گرفت .
قیمت هرگردگیر شترمرغ با توجه به خصوصیات دسته و نوه و کیفیت پرهای بکار رفته در آن مشخص می شود.
همانطور که گفته شد  شترمرغ در سنین مختلف پرهای متفاوتی دارد که ارزش پر با بالا رفتن سن پرنده افزایش می یابد.متاسفانه اکثر تولید کنندگان و مزرعه داران شترمرغ با مصرف خوراک مقوی شترمرغ را به وزن کشتار 85کیلوگرم می رسانند تا برگشت سرمایه زودتر اتفاق بیفتد واین باعث می شود تا پرها به کیفیت مطلوب نرسیده باشند .
برای بهره وری بهتر از پوست و پر شترمرغ بهتر است سن کشتار به 10 تا 12 ماهه تغییر کند .به طور مثال پرهای بدن شترمرغ کشتاری زیر 10 ماهگی در حال حاضر با قیمت حدودا 50 الی 80 هزار تومان خرید و فروش می شود در حالی که پرهای پرنده پیش مولد و مولد بالس 400 هزار تومان معامله می شود

قیمت گردگیر پر شترمرغ

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *