قیمت روغن شترمرغ

قیمت روغن شترمرغ

قیمت روغن شترمرغ در بازار با توجه به نسبت  عرضه و تقاضا و کیفیت و نام برند مشخص می شود.
عوامل زیادی در تعین قیمت روغن شترمرغ تاثیر دارد . کیفیت روغن شترمرغ، نوع بسته بندی ، نام برند شرکت تولید کننده و نست تقاضا به عرضه وهمچنین میزان سفارش از عوامل مهم در تعیین قیمت روغن شترمرغ می باشد.

باتوجه به خواص شگفت انگیز روغن شترمرغ ،قیمت آن در بازار بسیار مناسب می باشد و همین قیمت های مناسب باعث شده که هر روزه خریداران بیشتری داشته باشد.

صادرات روغن شترمرغصادرات روغن شترمرغ

از مهمترین برنامه های هر تولید کننده بحث فروش خارجی و صادرات می باشد . معمولا بازاریابی  و کسب اعتماد مشتری در داخل کشور اسانتر می باشد ولی برای صادرات  روغن شترمرغ به خارج کشور تلاش بیشتری داشته باشیم و کشورهای هدف را مشخص کنیم .

با توجه به تو بودن، صنعت شترمرغ  در دنیا به خوبی شناخنه شده نیست بنابراین محصولات شترمرغ مثل روغن بسیار ارزشمند این حیوان هنوز جایگاه مناسبی پیدا نکرده است اما با این حال کشورهای زیادی هستند که به دنبال خرید آن از ایران می باشند.

فروش روغن شترمرغ برای تولید صابون شترمرغ

صابون شترمرغ  هم تا حدود زیادی اثر ات روغن شترمرغ راداردیعنی باعث جوان سازی پوست  و نرم کننده گی پوست می شود بهترین تقویت کننده طبیعی برای موی سر می باشد و یکی از بهترین ها در رفع شوره سر می باشد .
مزایای بی نظیر روغن شترمرغ باعث شده تا علاوه بر صنایع آرایشی در صنعت صابون سازی هم جایگاه خود را بدست آورد هرچند که تا رسیدن به جایگاه واقعی راه زیادی در پیش دارد .

محصولات روغن شترمرغ مأوا

برند مأاوا با تولید محصولات متنوع از روغن شترمرغ و عرضه آن با قیمتهای بسیار مناسب  رقابت با دیگر تولید کنندگان محصولات شترمرغ را شروع کرده و با جدیت تمام در ارائه محصول با کیفیت با قیمت مناسب در تلاش است که جایگاه خود را بدست آورد جهت دریافت قیمت عمده محصولات مأوا با کارشناسان ما ارتباط بگیرید .
محصولات مأاوا غبارتند از:

محصولات روغن شترمرغ مأوا

صابون شترمرغ زردچوبه مأوا: بر پایه روغن شترمرغ خالص ،سفید کننده قوی،ضد چروک و متعادل کننده چربی پوست می باشد.

صابون شترمرغ تریاک مأوا:صابون شترمرغ تریاک مأوا برپایه روغن خالص شترمرغ ،که به صورت همزمان هم بر روی جوش و لک ،هم جوش های زیر پوستی،شفافیت و چین و چروک مفید میباشد

صابون شترمرغ زعفرانی مأوا:جهت شفافیت و جوانسازی پوست بسیار موثر می باشد .این صابون بر پایه روغن خالص شترمرغ ،زعفران می باشد که بیست نوع گیاه کوهی مثل استخودوس،رزماری،بابونه و…در آن باعث شده رایه بسیار خوبی داشته باشد.

سفید آب (رزشو) شترمرغ مأوا:مناسب برای حمام و ماسک صورت و قابل استغاده برای کل بدن.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *