جوجه شترمرغ پرواری

جوجه شترمرغ پرواری


آیا اطلاع دارید که فروش جوجه شترمرغ پرواری در شیراز در چه سطحی می باشد و چگونه این فروش ها انجام گرفته می گردد؟

باید بدانید که جوجه شتر مرغ پرواری که در این زمینه به فروش می رسند از جمله بهترین جوجه شترمرغ های موجود در بازار های خرید و فروش می باشند. شما هم می توانید آن ها را خریداری کنید.

مزرعه پرورش شترمرغ در شیراز

باید بدانید که در مزرعه های پرورش جوجه شترمرغ پرواری موجود در انواع شهر های موجود در کشور به پرورش این جوجه شترمرغ یک ماهه توجه می کنند و موارد زیادی در رشد آن ها تاثیر گذار می باشند.
چرا که اگر در مزرعه پرورش جوجه شترمرغ پرواری به این موارد توجه نکنند در این صورت هم جوجه شترمرغ که رشد می دهند نا سالم خواهند بود .
بسیاری از آن ها هم دچار انواع بیماری های مختلف می شوند. به این علت هم افرادی که در این مزرعه ها فعالیت می کنند باید در این زمینه با تجربه باشند تا بتوانند مدیریت این مزرعه ها را بر عهده گیردند.

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند در آمد های بسیار بالایی را برای خود کسب کنند.[/box]

مزرعه پرورش شترمرغ در شیراز

قیمت جوجه شترمرغ پرواری

قیمت فروش جوجه شترمرغ پرواری با توجه به انواع شهر های مختلف در کشور می تواند متغیر باشد. یعنی این که قیمت این محصولات در انواع مراکز می توانند مختلف از هم باشند. فروش جوجه شترمرغ نسبت به سال های گذشته در کشور در شهر های مختلف افزایش یافته است.
برای این که شما نیز بتوانید در این زمینه درآمد های بسیار بالایی را کسب کنید بهتر است که این جوجه ها را به صورت عمده از مراکز فعال در این زمینه خریداری کنید و پس از خرید آن ها را یا رشد دهید یا به فروش برسانید.
قیمت هایی که برای فروش جوجه شترمرغ پرواری در نظر گرفته شده است با توجه به قیمت روز است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]البته موارد دیگر نیز در قیمت های این جوجه ها تاثیر گذار هستند که در زیر به آن اشاره می کنیم و می توانید بر این اساس از مزرعه پرورش شترمرغ خریداری کنید.[/box]

قیمت جوجه شترمرغ پرواری

شرایط فروش جوجه شترمرغ

فروش جوجه شترمرغ پرواری در شیراز توسط برخی مجتمع ها و مزارع پرورش شترمرغ با قیمت های بسیار خوبی انجام شده و شرایط فروش بسیار عالی را ارائه می نمایند.
جوجه شترمرغ پرواری یکی از سود آور ترین و پر درآمد ترین کسب و کار ها در سال های اخیر بوده است.
امروزه مزارع و مجتمع های زیادی به صورت تخصصی در زمینه پرورش و فروش جوجه شترمرغ فعالیت می نمایند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]به تازگی در شیراز نیز مجتمع های بسیار بزرگی در زمینه پرورش شترمرغ احداث شده و در حال فعالیت هستند.[/box]

مزرعه پرورش شترمرغ در شیرازجوجه شترمرغ پرواری

در شهر های مختلف کشور پرورش شترمرغ انجام می شود و شرایط اقلیمی و جغزافیایی تاثیر زیادی در رشد و پرورش این پرنده ندارد و در اکثر نقاط قابل پرورش است.
در شیراز مزارع وسیعی در حوزه رشد و پرورش شترمرغ به تازگی احداث شده و در حال فعالیت می باشند.
در برخی از این مزارع حتی واحد های جوجه کشی نیز وجود داشته و در حال پرورش جوجه شترمرغ هستند.
جوجه شترمرغ پرواری بیشتر برای به دست آوردن محصولات جانبی مهمی همچون گوشت و چرم  و پر انجام می گیرد.

نحوه خرید جوجه شترمرغ

مهمترین مسئله در امر پرورش شترمرغ خرید و تهیه جوجه شترمرغ با کیفیت از مزارع مطمئن می باشد چراکه کیفیت جوجه خریداری شده تاثیر مستقیم در میزان سود دهی و یا ضرر ناشی از رشد نامناسب و یا تلفات بیش از حد خواهد داشت  .

خرید جوجه شترمرغ سالم  :  آیا از ظاهر جوجه ها می توان به سلامت آنها پی برد؟ جوجهسالم درای چه ویزگی هایی هستند؟
جوجهای شترمرغ سالم دارای علائم ونشانه های زیر هستند:جوجه شترمرغ پرواری

  • جثه ووزن متناسب باسن :گاها جوجه شترمرغ جثه و وزن کمتری نسبت به سن خود دارند که نشانه داشتن بیماری می باشد که باعث عدم رشد جوجه می شود بطور مثال یک جوجه سالم ونرمال در سن یک ماهگی باید حداقل وزن 3/5 کیلو گرم راداشته باشد.
  • داشتن پاهاسالم و بدون انحراف :یکی از مشکلات رایج در جوجه های شترمرغ انحراف و پیچیدگی پاها میباشد که علل مختلفی از جمله جیره ،بستر و ژنتیک در آن موثر هستند.
  • براق بودن پرها
  • جست و خیز وتحرک زیاد

 

جایگاه جوجه شترمرغ پرواری

جایگاه جوجه شترمرغ

جوجه شترمرغ تا سن یک ماهگی باید در محیط بسته ولی با تهویه خوب نگهداری شود تا اختلاف دما تاثیر منفی در رشد آنها نداشته باشد ولی از سن یک ماهگی به بعد که دارای جثه و وزن خوبی هستند و نسبت به شرایط اب وهوایی مقاوم می شوند در فضای بیرون رشد بهتری خواهند داشت.
بهتر است بازای هر 25 تا 30 قطعه جوجه یک پن مجزا دز نظر گرفته شوذ تا تشخیص و رفع مشکلات بوجود امده راحتر و به موقع باشد .

فضای مورد نیاز در ابتدا برای هر مترمربع 4 جوجه هست که با افزاش سن وبزرگتر شدن جوجه باید این فضا بزرگتر شود تا جائیکه از سن چهار یا پنج ماهگی باید برای هر جوجه 10 تا 15 مترمربع فضا در نظر گرفته شود تا رشد مناسبی داشته باشند.

غذای جوجه شترمرغجوجه شترمرغ پرواری

بعد از انتقال جوجه ها از هچر به اتاق مخصوص باید آب تمیز و غذا در اختیار آنها قرار گیرد که البته در یکی دو روز اول مصرف بسیار کمی دارند ولی از روز سوم با اشنایی بهتر جوجه ها با محیط ومکام ظروف آب وغذا مصرف به 50 تا 100 گرم دروزهای اولیه می رسد ومعمولا هر جوجه تا سن یک ماهگی حدودا 4 تا 5 کیلوگرم غذا مصرف می کند و بافزایش سن مقدار نیاز به غذا افزایش پیدا می کند که در نهایت به 2/5 تا 3 کیلوگرم در انتهای دوره پرورش می رسد.

فرمول غذایی جوجه شترمرغ

نیازغذایی شترمرغ در هرسن ومرحله متفاوت می باشد که باید براساس شرایط موجود جیره مناسب تهیه وردر اختیار آنها قرار گیرد.
مثلا درابتدای تولد تا حدود سه ماهگی نیاز به انرژی و پروتئین بیشتری میباشد و برعکس با بزرگتر شدن جوجه ها بر میزان فیبر جیره افزوده می شود.
تقسیم بندی جیره در مراحل مختلف:

  • جیره  0 تا 3 ماهگی که به جیره آغازین معروف است
  • جیره 3 تا 6 ماهگی یا جیره رشد
  • جیره 6 ماهگی تا کشتار یا جیره پایانی
  • جیره پیش مولد
  • جیره مولد دوره نگهداری یا استراحت
  • جیره مولد دوره تولید یا تخم گذاریجوجه شترمرغ پرواری

فرمول غذایی جوجه شترمرغ 0 تا سه ماهگی

فرمول غذایی زیر تنها یک نوع از جیره غذایی 0 تا 3 ماهگی می باشد

ذرت                     431 کیلوگرم
سویا                   350 کیلوگرم
جو                       20 کیلوگرم
یونجه                  81 کیلوگرم
سبوس گندم         35 کیلوگرم
روغن گیاهی           30 کیلوگرم
نمک                      3 کیلو گرم
مکمل کنسانتره        50 کیلوگرم

فرمول غذایی برای 3 تا 6 ماهگی

ذرت                     431 کیلوگرم
سویا                     248کیلوگرم
جو                       70کیلوگرم
یونجه                    130کیلوگرم
سبوس گندم          50کیلوگرم
روغن گیاهی           18کیلوگرم
نمک                      4 کیلو گرم
مکمل کنسانتره        50 کیلوگرم

جیره های غذایی فوق یک جیره عمومی می باشد چنانچه خواهان رشد بهتر و کیفیت بهتر در جوجه های شترمرغ خود هستید حتما با مشاوره گرفتن از یک متخصص جیره نویس ،جیره غذایی جوجه های شترمرغ خود را براساس نوع مدیریت و اب وهوای منطقه خود به صورت اختصاصی دریافت کنید.

فروش جوجه شترمرغ پرواری

جوجه شترمرغ پرواری

امروزه در زمینه فروش جوجه شترمرغ پرواری مراکز پرورش و تاجران بسیار زیادی در سراسر کشور فعالیت می کنند.
جوجه شترمرغ پرواری در صورتی که به خوبی پرورش داده شود، سود های خوبی را به همراه خواهد داشت.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]تغذیه در رشد و پرورش جوجه شترمرغ پروراری بسیار اهمیت داشته و پرورش دهندگان باید به آن توجه داشته باشند.[/box]

در شیراز به راحتی می توان جوجه شترمرغ های پرواری با وزن مناسب و قیمت ارزان را پیدا نمود.
به همین دلیل نیز بسیاری از پرورش دهندگان برای خرید جوجه شترمرغ پرواری به شیراز سفر می کنند.
در زمینه خرید و یا پرورش جوجه شترمرغ هر سئوال و ابهامی دارید می توانید مستقیما از کارشناسان این سایت از طریق راه های ارتباطی زیر جویا شوید.

سفارش خرید ارزان جوجه شترمرغ

یکی از مهم ترین موارد در این زمینه اندازه این جوجه شترمرغ ها می باشند که در چه حدی هستند. اگر اندازه این جوجه ها نسبتا بزرگ تر باشد قیمت هایی که برای آن ها در نظر گرفته می شود بالا تر خواهد بود اما اگر اندازه آن ها کوچک باشد قیمت های آن ها کمتر خواهد بود.
قبل از این که خرید های خود را از مزرعه انجام دهید باید با تمامی این موارد آشنا گردید تا بتوانید که خرید های بهتری راداشته باشید. اگر در این زمینه دقت نکنید نمی توانید خرید خوبی را از مزرعه جوجه شترمرغ پرواری داشته باشید و در این صورت هم دچار مشکل می شوید.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]چرا که یکی از مهم ترین مواردی که افراد توجه می کنند قیمت های می باشند که برای همه این جوجه شترمرغ پرواری در نظر گرفته شده اند.[/box]

سفارش خرید ارزان جوجه شترمرغ

خرید جوجه شترمرغ در شیراز

در شهر های مختلف کشور انواع مختلف مزرعه های پرورش جوجه شترمرغ پرواری وجود دارد که این مراکز در زمینه فروش جوجه شترمرغ نیز فعالیت می کنند.
این جوجه شترمرغ پرواری ها را به شهر های دیگر نیز ارسال می کنند تا آن ها این جوجه را خریداری کنند.
مراکز زیادی در کشور در این زمینه فعالیت می کنند و این جوجه شترمرغ ها را به فروش می رسانند. با توجه به خرید بالای مردم از این نوع جوجه ها یا شترمرغ های بالغ میزان تولید و پرورش آن ها هم افزایش یافته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *