قیمت هر کیلو شتر مرغ

قیمت هر کیلو شتر مرغ


آیا می دانید که قیمت هر کیلو شتر مرغ زنده پرواری شیراز که در بازار های خرید و فروش برای آن ها در نظر گرفته می گردند در چه حد است؟

بهتر است بدانید که قیمت هر کیلو شتر مرغ که در بازار های خرید و فروش برای آن ها اعلام می کنند با توجه به انواع موارد مختلف می باشند که در بخش های زیر در رابطه با آن ها هم مواردی را در اختیار شما قرار می دهیم.

مزرعه پرورش شتر مرغ در شیراز

آیا می دانید که قیمت هر کیلو شتر مرغ که در بازار های خرید و فروش برای آن ها در نظر گرفته می گردند از طرف کدام یک از شرکت های فعال در این زمینه ارزان تر می باشد؟ بهتر است بدانید که یکی از مهم ترین مواردی که در رابطه با این موضوع وجود دارد این است که یکی از بهترین و خوشمزه ترین گوشت های موجود در بازار های خرید و فروش، گوشت شترمرغ می باشد. باید بدانید که شترمرغ ها گوشت های بسیار فوق العاده ای دارند و به این علت هم در رابطه با قیمت هر کیلو شتر مرغ نمی توان دقیق بحث کرد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]باید بدانید که استفاده کردن از گوشت این پرنده هم مزت های بسیار زیادی برای بدن دارد. در بخش های زیر به همه این مزیت ها اشاره می کنیم و می توانید آن ها را مطالعه کنید.[/box]

مزرعه پرورش شتر مرغ در شیراز

پرواربندی شتر مرغ با جیره مخصوص

بهتر است بدانید که یکی از مهم ترین مواردی که در رابطه با رشد و پرورش شترمرغ ها وجود دارد پرواربندی آن ها می باشد. چرا که اگر در مزرعه های رشد و پروش این پرنده ها به بحث پروار بندی آن ها توجه نگردد در این صورت نمی توان بهترین شترمرغ ها را رشد داد.
به این علت هم در شهر شیراز در مزرعه ها به موضوع پرواربندی توجه های بسیار زیادی می کنند. اگر شما هم می خواهید که در این زمینه شترمرغ های بهتری را رشد دهید باید به موضوع پرواربندی توجه زیادی داشته باشید.

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]بهتر است بدانید که قیمت هر کیلو شتر مرغ هم بستگی به موضوع پرواربندی دارد. اگر قیمت هر کیلو شتر مرغ را می خواهید بدانید بخش های زیر را به خوبی مطالعه کنید و از همه آن ها مطلع گردید و بتوانید آن ها را خریداری و استفاده کنید.[/box]

پرواربندی شتر مرغ با جیره مخصوص

پرورش شتر مرغ زنده پرواری

گوشت شترمرغ زنده پرواری در حال حاضر محصول اصلی  پرورش شترمرغ در ایران میباشد به همین دلیل پرورش دهندگان سعی دارند در کوتاهترین زمان شترمرغ پرورشی خودراروانه کشتارگاه نمایند.
درحالیکه در افریقا که مرکز پرورش این حیوان پرمنفعت میباشد پوست و پر محصول اصلی میباشد یعنی هدف از پرورش شترمرغ استفاده از پوست مرغوب وفراوری ان به چرم و همچنین استفاده از پربسیارزیبای این پرنده در تزیین لباسوساخت گردگیر میباشد.

به دلایل فوق در افریقا طول مدت پرورش طولانی میباشد به طوریکه تا 14ماه به ظول می انجامددرحالیکه در ایران این دوره به 7 الی 8 ماه کاهش یافته است.پرورش شتر مرغ پرواربندی شترمرغ به منظور بهره مند شدن از خواص بینظیر گوشت آن دربسیاری از نقاط ایران انجام میگیرد.
قبل از اقدام به پرورش شترمرغ زنده پرواری کنید در مرحله نخست باید اطلاعاتی در زمینه پرورش پرواری صحیح و اینکه چه تغذیه ای دارای اهمیت و چه تغذیه ای فاقد است وهمچنین دیگر بایدها ونبایدهای مربوط شتر مرغ را جمع آوری نمود.

دشتر مرغ زنده پرواری

مزرعه پرورش شتر مرغ در شیراز

در سالهای اخیر مجتمع های پرورش شترمرغ در ایران پهناور روبه گسترش میباشد واین به دلیل افزایش تقاضا برای گوشت ودیگر فراوردهای ان میباشد.
یکی از این مجموعه ها مجتمع کامل صفرتاصد  سیمرغ پروران پارسه میباشد
واحد صنعتی شترمرغ  شیراز در زمینی به مساحت 20 هکتار بنا شده ،که شامل مزرعه و کشتارگاه  است .

این مجموعه اولین کشتارگاه اختصاصی شتر مرغ در ایران است که ظرفیت کشتار 300قطعه در روز را دارد.
این زنجیره شامل گله شترمرغ مولد،سایت جوجه کشی،پرواربندی ،کشتارگاه ،کارخانه روغنگیری ازچربی شترمرغ،گشتارگاه وبسته بندی وتولیدفراوردهای گوشتی ازقبل سوسیس وکالباس و…  وکارگاه پرو تزیینات تخم میباشد.

مجتمع شترمرغ سیمرغ پروران پارسه
خواص و فواید گوشت شترمرغ

گوشت شترمرغ دردسته گوشتهای قرمر طبقه بندی می شود که دارای خواص زیر میباشد:

  • کاهش وزن : به دلبل کم بودن چربی بین ماهیچه ای گوشت شترمرغ به افرادی که بدنبال کاهش وزن هستند ویا ازبیماری های قلبی وعروقی رنج میبرند توصیه میشود.
  • رفع افسردگی ولخته شدن خون: گوشت شترمرغ به دلیل دارا بودن اسیدچرب وغیراشباع امگا3 تاثیر بسزایی در جلوگیری از لخته شدن خون وافسردگی دارد.
  • درمان کم خونی: به دلبل اینکه گوشت شترمرغ سرشار از آهن میباشد به افراد دارای کم خونی وزنان بخصوص زنان باردار توصیه می شود.دلیل اینکه گوشت شترمرغ زود تیره وسیاه می شود وجود اهن زیاد درآن میباشد.
  • رفع خواب رفتگی : مصرف گوشت شترمرغ به افرادی که دچار اضافه وزن هستند، برای فلج، سستی و خواب رفتن اعضا، درد مفاصل، سیاتیک، نقرسو بیماری های سرد رحمی مفید است.
  •  سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی: این گوشت سرشار ازموادمعدنی ضروری مانند روی، منیزیم و ویتامین های B1، B2 و نیاسین میباشد.
  •  کاهش فشار خون وبیماری قلبی: وجود اسید چرب امگا-3 در گوشت شترمرغ تأثیرات مفیدی در کاهش بیماری  قلبی عروقی داشته و برای رشد و نمو مفید فایده است.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]گوشت شترمرغ به طور طبیعی در برابر باکتری های مضر مثل E.coli و Salmonella مقاوم است. در واقع یک PH خاص در این گوشت مانع آلودگی آن به این باکتری ها می شود. برای دست یابی به این حد PH تولید کننده های شترمرغ باید در طول فرایند حمل و نقل و در حین کشتار، استرس آنها را کم کنند.  [/box]

گوشت شترمرغ

 

قیمت شتر مرغ زنده پرواری

شترمرغ پرورای

قیمت شترمرغ زنده پروراری تاثیر زیادی در قیمت گوشت دارد لازم بذکراست قیمت شترمرغ پرواری در شهرای دور از تهران و،اصفهان وشیراز قیمت به نسبت پایینتری دارند.
زمان کشتار اقتصادی شتر مرغ8 ماهگی این حیوان است چون دراین سن میزان گوشت زیاد است.
بازارگوشت شتر مرغ در حال گسترش است و احتمال میرود جانشن مصرف سایر گوشتهای قرمز در جهان شود.
این مرکز با قیمت مناسب شتر مرغ زنده پرواری را از سراسر کشور خریداری میکند.
امروز آفریقا بیش از 70در صد پرورش شتر مرغ جهان را به خود اختصاص داده است و بقیه کشورها بخاطرسوددهی و کاربرد هر یک از محصولات شتر مرغ به پرورش آن روی آورده اند.

سایت فروش مستقیم شتر مرغ

همه شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند بهتر است بدانید که سایت های مختصص به خود را دارند و در این زمینه هم فروش های خود را از این طریق انجام می دهند. بهتر است بدانید که اگر می خواهید که در این زمینه فروش های بیشتری را داشته باشید می توانید سایت های مختصص به خود را راه اندازی کنید.

باید بدانید که قیمت هر کیلو شتر مرغ هم در این سایت ها اعلام می گردند و سایت ها علاوه بر نمایش قیمت هر کیلو شتر مرغ، می توانند شرایط خرید شما را هم آسان تر کنند. بهتر است بداند که اگر در این زمینه می خواهید موفق تر باشید و خرید های بهتری داشته باشید باز هم توصیه می کنیم که با ما همراه باشید و همه مطالبی را که در بخش های زیر آمده است مطالعه کنید.

سایت فروش مستقیم شتر مرغ

قیمت هر کیلو شتر مرغ در شیراز

قیمت هر کیلو شتر مرغ که در بازار های خرید و فروش برای آن ها اعلام می کنند بهتر است بدانید که بسیار بالا تر از قیمت های روز بازار های خرید و فروس می باشند. به این علت هم این افراد در این صورت نمی توانند خرید ها بهتری را داشته باشند.

باید بدانید که اگر می خواهید خرید بهتری داشته باشید خرید های خود را از این مزرعه رشد شترمرغ انجام دهید. چرا که قیمت هر کیلو شتر مرغ در این شرکت بسیار ارزان تر از قیمت های روز بازار های خرید و فروش می باشد و همه افراد هم می توانند به راحتی خرید های خود را انجام دهند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]باید بدانید که یکی از آشان تزیر وش های خرید از این شرکت شماره تماس های موجود در سایت شرکت می باشد. هم چنین آدرس ایمیل هم در سایت موجود می باشد.[/box]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *