آیا می دانید که قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری در بازار های خرید و فروش با توجه به چه مواردی در نظر گرفته می گردد؟

باید بدانید که قیمت روز خوراک شتر مرغ پرواری در بازار های خرید و فروش با توجه به موارد مختلفی در نظر گرفته می گردد که در این زمینه هم می توانید مطالب نوشته شده در بخش های زیر را مطالعه کنید.

بازار خرید و فروش خوراک شترمرغ

در بازار های خرید و فروش که می خواهید انواع خوراک شترمرغ های مختلف را خریداری کنید باید دقت کنید که یکی از بهترین آن ها را انتخاب کرده و خریداری کنید.
چرا که اگر خوراک شترمرغ های خود ار از شرکت هایی خریداری کنید که نا معتبر می باشند در این صورت شترمرغ هایی را خریداری می کنید که بیمار می باشند.
در این صورت هم اگر از تخم یا این که گوشت آن ها بعد ها استفاده کنید دچار انواع بیماری ها می گردید. به این علت هم توصیه می کنیم که با ما همراه باشید و این بخش را هم مطالعه کنید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]چرا که ما به شما یکی از بهترین شرکت های فعال در این زمینه را معرفی می کنیم و در رابطه با قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری هم در زیر مطالبی را ارائه می دهیم. چرا که قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری هم بسیار مهم است.[/box]

فروش خوراک شترمرغ

خوراک مخصوص پرواربندی شترمرغ

از پرفروش ترین پرنده ها، پرنده شترمرغ می باشد که در شهر های مختلف به فروش می رسند. شترمرغ یکی از پرنده هایی می باشد که از گوشت و پوست این پرنده استفاده های زیادی می کنند.
به این علت هم است که از روغن و تخم و… هایی که دارد نیز به تعداد بسیار بالا خریداری می کنند. مراکز زیادی در کشور فعالیت می کنند که در زمینه نگهداری و پرورش این پرنده مشغول هستند و آن ها را به فروش می رسانند.
چرا که انواع مزرعه های رشد و پرورش شترمرغ ها موجود می باشند و هر کدام از آن ها قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری را مختلف اعلام می کنند.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]اگر می خواهید که ارزان ترین قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری را مشاهده کنید با ما همراه باشید و مطالب نوشته شده در بخش های زیر را مطالعه کنید چرا که بهترین شرکت را معرفی می کنیم.[/box]

خوراک مخصوص پرواربندی شترمرغ

سایت فروش اینترنتی خوراک شترمرغ

قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری در بازار توسط منابع رسمی از طریق سایت های اینترنتی و یا شبکه های اجتماعی به پرورش دهندگان شترمرغ اعلام می گردد.
همانطور که می دانیم پرورش شترمرغ در جهان با دو هدف جوجه کشی و پرواربندی انجام می گیرد.
البته اکثر مراکز پرورش شترمرغ در کشور تنها در زمینه شترمرغ پروراری در حال فعالیت می باشند.
دلیل این موضوع نیز این است که شترمرغ پرواری از حاشیه سود بسیار بالایی برخوردار است اما به تغذیه شترمرغ باید بسیار توجه کرده و برای خرید تغذیه آن نیز باید همیشه از قیمت روز خوراک شترمرغ در بازار مطلع بود.

قیمت روز خوراک شترمرغ

خوراک شترمرغ پرواری

مزارع پرورش شترمرغ پرواری باید به خوراک شترمرغ از سن سه ماهگی تا یک سالگی توجه بسیار ویژه نموده و در هر سنی از خوراک مخصوص استفاده نمایند.
به طور مثال خوراک شترمرغ پرواری در سنین یک تا سه ماهگی باید دارای میزان بالایی پروتئین باشد.
اما از سه ماهگی به بعد باید خوراکی را انتخاب نمود که پروتئین کمتر ولی انرژی بیشتری داشته باشند.
به طور کلی شترمرغ علاقه زیادی به چریدن در مزارع یونجه دارد و یونجه بهترین خوراک برای شترمرغ پرواری است.
قیمت روز خوراک شترمرغ نیز با توجه به نوسانات بازار توسط شرکت های بازرگانی مختلف اعلام می شود.

شترمرغ چه می خورد

شترمرغ چه می خورد

غذای شترمرغ هر چیزی متواند باشد یکی از جنبه های اقتصادی شترمرغ در استفاده از  پسماند وضایعات کشاورزی در خوراک ان هست.
خوراک شترمرغ با توجه به وضعیت آب وهوا و مسائل مدیریتی هر فارم می تواند متغییر باسد اما مهمترین و اصلی ترین مواد تشکیل دهنده غذای شترمرغ جدای از مکمل های ویتامینه و معدنی و اسید آمینه ها ، ذرت ،یونجه و سویا می باشد .

فرمول جیره غذایی شتررمرغ پرواری

شترمرغ در سنین محتلف نیازهای غذایی متفاوتی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.بهتر است که فرمول غذایی شترمرغ توسط کارشناسان مجرب تغذیه دام نوشته وبر اساس نیاز در هر سن بالانس شود تا بهترین نتیجه عاید شود.

سن کشتار شترمرغ در ایران حدودا 7 الی 8 ماهگی می باشد بنابراین باید  فرمول غذایی به گونه ای باشد که شترمرغ پرواری با کمترین مصرف غذا بهترین وزن را بدست بیاورد .
در صورتیکه اسنفاده از پر وپوست شترمرغ با کیفیت بهتر   مد نظر پرورش دهنده باشد باید جیره غذایی به گونه ای نوشته و بالانس شود که علاوه بر اینکه سن کشتار به 12 الی 14 ماه برسد تفاوت چندانی در هزینه خوراک ایجاد نشود.

 سود وزیان شترمرغ

سود وزیان شترمرغ بسته به خرید ومدیریت  پرورش دهنده دارد .اگر در انتخاب وخرید جوجه شترمرغ دقت شود که سالم باشد ودر حین پرورش مسائل مدیرینی و بهداشتی رعایت شود پرورش شترمرغ از سود بسیار خوب وبالایی برخوردار می باشد در غیر اینصورت می تواند ضرر زیادی بهمزرعه دار وارد شود .پس از پرورش بازاریابی جهت فروش شترمرغ ومحصولات ان بیسیار حائز اهمیت می باشد .
اخیرا پر وپوست شترمرغ در بازار با قیمتهای خوبی خرید وفروش می شود که باعث شده است افراد بیشتری به سمت پرورش شترمرغ روی بیاورند تا از سود سرشار شترمرغ بهره مند شوند .

 مقایسه سود شترمرغ با گاو

مقایسه سود شترمرغ با گاو

شترمرغ در  سال بین۴۰ تا ۶۰ جوجه تولید می کند در حالیکه تولید گاو در هر سال یک رأس گوساله می باشد برای پرورش یک جفت شترمرغ کاملاً بالغ به نیم جریب زمین نیاز است یعنی حدود یک پنجم زمین مورد نیاز برای پرورش گاو.

    شترمرغ تا ۵۰یا 6۰ سال عمر می کندو در این مدت حداقل 20 سال آن را تولید مثل میکند در حالیکه گاو در سن ۱۰ تا ۱۱ سالگی تولید مثل را متوقف می کند.

    تولید گوشت در شترمرغ نزدیک به ۴ برابر تولید گوشت گاو است. دوره بارداری گاو ۹ ماه  در حالیکه دوره تبدیل تخم به جوجه ۴۲ روز است. استحکام چرم شترمرغ ۳ برابر استحکام چرم گاو می باشد. چرم به دست آمده از هر شترمرغ ۱۳ تا ۲۰ فوت مربع است.

    از یک جفت شترمرغ سالیانه حدود ۳۰ عدد شترمرغ تولید میشود و وزن آن در یکسالگی حدود ۹۰ تا ۱۱۰ کیلوگرم می باشد.

   قیمت روز خوراک شترمرغ

قیمت روز خوراک شترمرغ معمولا بر اساس نسبت عرض بر تقاضا و همچنین قیمت نهاده های دامی تعیین می شود بخاطر ثابت نبودن قیمت نهاده ها بهتر است همیشه از قیمت روز اطلاع حاصل نمایید.
مراکز زیادی در زمینه فروش خوراک شترمرغ در کشور فعالیت دارند که اکثر آن ها واسطه می باشند.
برخی از واسطه ها قیمت خوراک شترمرغ برای سفارشات عمده به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.
از همین رو توصیه می شود قبل از خرید خوراک شترمرغ از هر مرکزی از قیمت روز آن مطلع شد.
قیمت خوراک شترمرغ پرواری بصورت عمده در بازار از قبیل کنتسانتره های دامی، یونجه، ذرت و… را می توانید به صورت مستقیم از کارشناسان فروش این سایت نیز جویا شوید.

قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری

جهت خریداری کردن این شترمرغ ها از این شرکت که قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری را ارزان تر در نظر گرفته است انواع راه و روش های مختلف را به شما معرفی می کنیم و می تمانید خرید های خود را انجام دهید. بهتر است بدانید که یکی از مهم ترین و بهترین راه و روش های خریداری کردن این شترمرغ ها از این شرکت خرید های آنلاین می باشد.

چرا که در خرید و فروش های آنلاین می توانید قبل از خرید قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری را هم مشاهده کنید.
هم چنین بهتر است بدانید که در این صورت می توانید در کم ترین زمان ممکن خرید های خود را انجام دهید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]بهتر است بدانید که یکی از مهم ترین مزیت های این روش هم این است که هزینه های اضافی را جهت خرید آن ها هم خرج نمی کنید.[/box]

قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری

خرید خوراک شترمرغ پرواری

قیمت هایی که در بازار های خرید و فروش برای انواع شترمرغ های مختلف در نطر گرفته اند بهتر است بدانید که بسیار بالا می باشند. به این علت هم بسیاری از مشتری هایی که قصد خریداری کردن آن ها را دارند نمی توانند به راجتی خرید های خود را انجام دهند.
بهتر است بدانید که این شرکت معرفی شده در بخش های بالا تر قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری را که برای آن ها اعلام می کند بسیار ارزان تر از قیمت های روز بازار های خرید و فروش می باشد.
با توجه به این که قیمت روز خوراک شترمرغ پرواری در این شرکت بسیار ارزان تر اعلام می گردد به این علت هم بسیاری از افراد خرید های خود را تلاش می کنند که از این شرکت انجام دهند.
شما هم می توانید به راحتی خرید های خود را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *