فروش پر سوزنی

 

فروش پر سوزنی شتر مرغ به دلیل لطافت و زیبایی که دارد امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. طراحان با انتخاب این نوع پر به راحتی می توانند طرح های خارق العاده و زیبایی را خلق کنند.

آشنایی با نکات مهم جهت خرید ریسه پر شتر مرغپر سوزنی شترمرغ

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده این است که آیا خرید ریسه پر شتر مرغ به صرفه است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر این محصول را از مراکز معتبر و با سابقه ای خرید نمایید بسیار به صرفه است. قبل از خرید بهتر است پرهایی را انتخاب نمایید که فاقد پرخوری و شکستگی باشند.

همچنین بهتر است فولیکول های پرها چسبندگی نداشته باشند و کاملا باز باشند. از دیگر نکات مهمی که برای خرید ریسه پر شتر مرغ باید مورد توجه قرار گیرد این است که پرها ی سفید به رنگ کرم یا زرد نباشد.

 بازار فروش نوار پر سوزنی

فروش پر سوزنی

همانطور که می دانید ریسه پر شتر مرغ یا همان نوار پر سوزنی یکی از مرغوب ترین پرها برای استفاده در صنعت پوشاک و مد می باشد. به نوعی می توان گفت این ریسه ها در رنگ بندی متنوع و جذاب با استقبال بی نظیری از سوی طراحان مواجه شده است. از این نوع نوار پر سوزنی به منظور انواع مختلف تزئين همچون تزئينات طراحي داخلي، لباس هاي محلي، طراحي داخلي، کلاه و … استفاده می شود. در ضمن این محصول جایگاه خاصی در صنعت نقاشی اتومبیل دارد، زیرا دارای خاصيت آنتي استاتيک است. برای افرادی که قصد سرمایه گذاری را دارند این روش بهترین راه برای کسب درآمد می باشد. تولید این نوع پر در کشورمان توانسته جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهد، بنابراین با وارد شدن به این بازار به راحتی می توان به درآمد بالایی دست پیدا کرد.

فروش پر سوزنی در انواع رنگها

رنگ بندی پر سوزنی

با توجه به تن.ع رنگ پارچه و سلیقه های متنوع پر سوزنی شتر مرغ

مرغ نیز در انواع رنگهای تیره  و روشن تولید و بسته بندی شده روانه بازار می شوند . وجود تنوع در رنگ بندی ریسه پر یا همان پر سوزنی باعث شده که تولیدکنندگان این محصول بیشترین تنوع رنگ را در کار خود لحاظ کنند تا مشتریان با سلسقه ای مختلف را راضی کنند.

مجموعه بازرگانی ایرامو  افتخار دارد که ارایه کننده انواع پر سوزنی ، ریسه پر و حتی تامین پرهای رنگی برای تولیدکنندگان این محصول  باشد .

کاربرد پر سوزنی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *