روغن شترمرغ طبیعی یکی از پرکاربرد ترین روغن هایی می باشد که جهت درمان بسیاری از مشکلات جسمی توصیه و تجویز می گردد. این محصول هم به صورت تقلبی و هم به صورت اصل در بازار به فروش می رسد بنابراین باید در هنگام خرید روغن شترمرغ از فروشنده های معتبر، این محصول را خریداری نمود. فروش عمده روغن شتر مرغ از نمایندگی های فروش ما در سطح کشور انجام می پذیرد.فروش عمده روغن شترمرغ طبیعی

نحوه تولید روغن شترمرغ طبیعی

نحوه تولید روغن شترمرغ طبیعی روغن شتر مرغ یکی از نمونه روغن هایی است که کاربرد دارویی زیادی دارد.این روغن در درمان درد های عضلانی موثر بوده و در بهبود زخم بیماران دیابتی نقش مهمی دارد.

سرعت جذب روغن شترمرغ بالاست و رطوبت بدن را به مدت طولانی تامین می کند.شتر مرغ حیوان جزء حیوانات گیاه خوار می باشد بنابراین روغن آن ها فاقد محصولات جانبی حیوانی، هورمون های رشد یا آنتی بیوتیک ها بوده و یک روغن طبیعی خالص به شمار می رود.

این روغن همچنین به درمان درد و ورم مفاصل کمک کرده و بریدگی، جای نیش، زخم و جای سوختگی را التیام می بخشد. از بین بردن سریع جای آفتاب سوختگی،درمان رگ به رگ شدگی، پیری، چین و چروک، پسوریازیس، بواسیر، اگزما، جوش و درد ماهیچه ای از دیگر خواص این روغن شگفت انگیز می باشد.

از روغن شتر مرغ در تهیه لوازم آرایشی استفاده های فراوان می شود.

امروزه شترمرغ را به خاطر گوشت و چربی و همچنین پرشان پرورش می دهند. از این شتر مرغ ها روغنی تولید می شود که علاوه بر کاربرد در زیبایی در علم پزشکی نیز استفاده های فراوانی دارد.

در دوش اول چربی شترمرغ تحت دمای زیاد قرار می گیرد و روغن آن گرفته می شود. در این روش چون در اثر حرارت بالا بسیاری از مواد معدنی روغن از بین می رود به آن برای رفع بو و رنگ آن به روغن مواد و اسانس های شیمیایی اضافه می کنند.این روش زمان بر بوده و برای تولید کننده هزینه زیادی در بر خواهد داشت. از این نحوه روغن کشی در کشور ما به دلیل هزینه ی زیاد استفاده نمی کنند. در ایران برای تولید این روغن در سطح کوچکتر دست به تولید می زنند. در این نوع تولید، کارخانه شبیه چرخ گوشت عمل کرده و به این طریق چربی از مخزن وارد دستگاه شده و پس از چرخ شدن تحت تاثیر دمای بالا قرار می گیرد. در مدت زمان چند دقیقه پس از داخل شدن چربی به دستگاه از یک طرف روغن آن گرفته می شود و از طرف دیگر تفاله های آن خارج می گردند.

گرفتن روغن شتر مرغ نیازمند افراد با تخصص می باشد.

خرید ارزان روغن شترمرغ طبیعی

خرید ارزان روغن شترمرغ طبیعی برای خرید روغن شترمرغ ارزان و اصل به نمایندگی های فروش این محصول مراجعه کنید. البته بسیاری از فروشندگان نوع غیراصل و بی کیفیت آن را در اختیار مشتری قرار می دهند.بنابراین نمایندگی هایی در بین مردم محبوب می باشند که در جهت اعتماد مردم به آن ها قدم بر دارند.همچنین سایت های فروش این محصول به صورت آنلاین آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *