فروش پر شترمرغ

بهترین مراکز پر شترمرغ کدامند؟ قیمت انواع پر شترمرغ را از کجا بدست آوریم ؟موارد استفاده پر شترمرغ در کجاست ؟
پر شترمرغ به دلیل زیبایی و تنوع زیادی که دارد مشتریان خاص خود را دارد .
فروش پر شترمرغ توسط افراد زیادی صورت می گیرد . با افزایش پرورش دهندگان شترمرغ تولید پر افزایش یافته بنابراین مراکز زیادی در امر خرید وفروش پر شترمرغ فعالیت دارند

تنوع پر شترمرغ

شترمرغ با توجه به سن و جنس  پر های متفاوتی دارد اما پر شترمرغ از سن 8 ماهگی به بعد کاربرد بسیار دارد هرچقدر سن پرنده بیشتر شود کیفیت و زیبایی پر شترمرغ بیشتر می شود .
اولین پرهای شترمرغ در زمان بلوغ جسمی و در زمان کشتار که قابل استفاده در کارهای مختلف می باشند بدست می اید

فروش پر شترمرغ

موارد استفاده از  فروش پر شترمرغ

همانطور که گفته شد پرشترمرغ تنوع زیادی  دارد بنابراین مصارف متوغ و زیادی دارد .برخی از موارد استفاده ازپر شترمرغ عبارتند از :

  • استفاده از شاهپر و پرهای بلند شترمرغ در علامات عزاداری
  • استفاده در تزءینات و دکوراسیون
  • درخت و تز<ین لباس
  • ساخت انواع گردگیر پر شترمرغ
  • ساخت آباژور ودرخت
  • وموارد دیگر

پر شترمرغ

 

پر شترمرغ علامات

قیمنت فروش پر شترمرغ

قیمت فروش پر شترمرغ براساس نوع و کیفیت پر شترمرغ تعین می شود .با مدیریت صحیح در پرورش شترمرغ هر ساله تعدادی شاهپر سفید وعالی می توان از شترمرغ مولد بدست آورد که با افزایش خریداران هرروزه قیمت ان افزایش یافنه و معمولا به صورت عددی رید وفروش می شوند فروش هر عدد شاهپر سفید درجه یک با سایز بیش از 70 سانت هرعدد بین 50 تا 80 هزارتومان غرونه می شود

تولید پرسوزنی شترمرغ

پر سوزنی شترمرغ

یکی از استفاده های پر شترمرغ در مد و لباس می باشد .
رنگ پذیری و تنوع رنگ در پر شترمرغ باعث شده که طراحان و تولید کنندگان لباس های مجلسی  از پر شترمرغ استفاده زیادی ببرند .
استاده از پرهای شترمرغ در دوخت لباس طرفداران زیادی پیدا کرده است وه دو صورت تولید می شوند .

  1. پر سوزنی شترمرغ
  2. نوار پر شترمرغنوار پر شترمرغپر سوزنی شترمرغ از پرهای با کیفیت شترمرغ تهیه می شود .برای تهیه این نوع پر ، ریشه پرها از ساقه جدا شده و به روبان مناسبی چسبانده می شود .

ریشه سوزنی در ساییز و رنگهای مختلف تهیه می شود هرچه قدر سایز پر بزرگتر باشد حاشیه بدست امده بسیار زیباتر می باشد و البته این نوع بازار بهتری دارد .

قیمت پر سوزنی شترمرغ

قیمت پر سوزنی

همانطور که گفته شد کیفیت پرهای مورد استفاده نقش بسیار مهمی در زیبایی و کیفیت پر سوزنی شترمرغ تولید شده دارد .رنگ بندی در پر سوزنی بسیار متنوع می باشد ولی در خواست برای رنگ مشکی و سفید بیشتر می باشد .
سایز پر سوزنی شترمرغ نقش مهمی در تغیین قیمت پر سوزنی دارد سایز های بزرگ مثل سایز 15 سانت و بالاتر، قیمت بیشتری دارد و البته تقاضا برای ان بیشتر می باشد .

شرکت بازرگانی ایرامو با چندین سال سابقه در پرورش شترمرغ و تولید محصولات جانبی شترمرغ ،یکی از مجصولات تولید شده توسط این مجموعه پر سوزنی شترمرغ  در سایز و رنگبندی متنوع برای بازار داخلی و خارجی  می باشد جهت خرید عمده این محصول می توانید با کارشماسان ما تماس بگیرید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *