چرم شتر مرغ یکی از محصولات است که از پرورش شتر مرغ حاصل می شود. چرم شتر مرغ یکی از زیبا ترین و گران بها ترین چرم ها در جهان محسوب می شود که کاربرد های زیادی دارد. چرم شتر مرغ دارای برجستگی ها و شیار های خاصی است که به دلیل وجود فولیکولها های روی پوست بخاطر پر های شتر مرغ است. مراحل تهیه چرم: نمک پاشی، شست و شو با آب سرد، آهک دهی، لش زدایی و قرار دهی در محلول شیمیایی است. قیمت عمده چرم شترمرغ اصل را می توان از طریق سایت ها به دست آورد، در ادامه می خواهیم به مشخصات انواع چرم شتر مرغ اصل بپردازیم پس در ادامه همراه ما باشید.

قیمت عمده چرم شترمرغ اصل

مشخصات انواع چرم شترمرغ اصل

مشخصات انواع چرم شترمرغ اصل شترمرغ دارای استفاده های زیادی از جمله استفاده از پر، گوشت، تخم و… است. گوشت شترمرغ گوشتی قرمز رنگ و بسیار لذیذ است که برخلاف گوشت گاو کلسترول خیلی کمتری دارد ولی پروتئین آن با گوشت گاو و گوسفند برابری می کند.

افرادی که از چاقی، چربی خون و کلسترول بالا و فشار خون بالا بهتر است از آن استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای نگهداری و پرورش شتر مرغ به دست آوردن چرم شترمرغ است. از آن جا یک چرم ارزشمند و گران بها است در تولید وسایل لوکسی مانند کیف، کمربند، کفش، کت و پالتو استفاده می شود.

چرم شترمرغ نسبت به چرم گاو و گوسفند زیبایی خاص تری دارد و از نرمی و لطافت بیشتری برخوردار است و همچنین نسبت به چرم های دیگر نازک تر است و استحکام بالاتری دارد و در برابر سرما و گرما مقاوم تر است. اگر چرم را با آب گرم بشویند موجب رشد میکروب های داخل ان می شود و کارگران تهیه کننده ی آن و حتی مصرف کنندگان را بیمار خواهد کرد. مرحله ی آهک دهی برای تحلیل پروتئین ها و چربی های پوست و همچنین سست شدن موهای آن است.

مرحله ی لش زدایی باعث می شود که گوشت ها و پوست اضافی و پر های آن کنده شود و باعث می شود که در مرحله ی قرار دادن در مواد شیمیایی نظیر نمک و آلومینیوم در آن نفوذ کند و دوام و استحکام بیشتری بگیرد.

مرجع پخش چرم شترمرغ اصل

مرجع پخش چرم شترمرغ اصل چرم شتر مرغ شش برابر چرم گاو مقاوم تر است. چرم طبیعی به دو روش طبیعی و مصنوعی ساخته می شود. مرجع پخش چرم شترمرغ اصل در تلاش است ابتدا با تولید چرم شتر مرغ اصل مرغوب با کیفیت مشتریان خود را جلب خود کند و در نتیجه آن ها از فواید یک چرم شتر مرغ اصل استفاده لازم را داشته باشند، چرم خام شدیدا فساد پذیر است بنابراین تهیه کنندگان آن باید دایه داخلی آن را برای جلوگیری از فساد نمک بپاشند. چرم شترمرغ اصل تقریبا اطلاعات کافی را برای خرید چرم اصل به مشتریان ارائه داده است تا آنها بتوانند با آگاهی کالای مورد نیاز خود را با کیفیت عالی خریداری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *