اگر به دنیای مجازی نگاهی انداخته باشید، حتما به تبلیغات روغن شترمرغ برخورد کرده اید.

یک از کاربردی ترین محصولات در صنایع آرایشی روغن شترمرغ max lady است. روغن شترمرغ max lady را از پوست شترمرغ استخراج می کنند و به مصرف آرایشی می رسانند. معمولا عصاره آن را به شکل پماد درست می کنند، اما گاهی این روغن استخراج شده را به شکل داروی خوراکی نیز مصرف می کنند. خواص روغن شترمرغ از دیرباز و دوره باستان از کشورهایی نظیر مصر و روم یا برخی کشورهای آفریقایی سینه به سینه به ما منتقل شده است و تا امروز استفاده می شود.

روغن شترمرغ max lady | فروشنده روغن شترمرغ اصل ایرانی و خارجی

آخرین قیمت روغن شترمرغ max lady در بازار

آخرین قیمت روغن شترمرغ max lady در بازاربا افزایش و تمایل مردم به خرید روغن شترمرغ max lady متاسفانه نوع تقلبی آن نیز در بازار زیاد شده است، ولی شما هم برای اطلاع از خرید آنلاین روغن شترمرغ pro life موجود در فروشگاه های اینترنتی و همچنین خرید آنلاین  max lady  می توانید به فروشگاه های مجازی آن مراجعه کنید. شاید اولین کسی که در تاریخ به خواص این روغن پی برد و از آن در درمان ریشه مو و زیبایی پوست استفاده کرد، کلوپاترای مصری بود که به اهمیت این روغن واقف شده بود. در آن دوران، مردم از گزیدگی حشرات مزاحم در امان نبودند و به همین دلیل مصریان و رومیان باستان برای درمان سرخ شدگی ناشی از گزیدگی حشرات به مقدار زیاد از این روغن استفاده می کردند. قیمت روغن شترمرغ در بازار ایران ثابت نیست و در برخی فصول بیشتر یا کمتر است، دلیل آن هم این است که در تابستان مراقبت از آن برای جلوگیری از فاسد شدن کمی سخت است و به همین دلیل قیمت آن کمی کاهش می آید ولی در زمستان اندکی بیشتر می شود.

خرید روغن شترمرغ max lady زیر قیمت بازار

خرید روغن شترمرغ max lady  زیر قیمت بازار  مانند هر کالای دیگری روغن شترمرغ max lady نیز دارای قیمت ثابتی نیست. اگر شما قصد فروش این محصول را دارید می توانید آن را به صورت عمده از فروشگاه های واقع در تهران خریداری کنید که برای شما سودآورتر شود. برخی از فروشندگان آن را به زیر قیمت بازار به فروش می رسانند و دلیل این امر هم می تواند نداشتن مهر بهداشت از مراکز مربوطه باشد که خریداری از آنها ریسک بسیار بزرگی است که ممکن است عئارض خططرناک روغن شترمرغ pro life و همچنین max lady را بسیار بالا ببرد، بنابراین شما باید بسیار مراقب باشید که از هر جایی به خاطر قیمت پایینتر این محصول را خریداری نکنید. در کشور ما قیمت روغن شترمرغ را با توجه به کیفیت آن درجه بندی می کنند، که پایین ترین قیمت این محصول را میتوانید معمولا با نرخ 10000 تومان خریداری کنید.

خواص و فواید روغن شترمرغ

خواص و فواید روغن شترمرغ در این قسمت سعی دازیم به خواص روغن شترمرغ pro life بپردازیم. این روغن دارای خاصیت های درمانی بیشماری است که برخی از مزایای آن عبارتند از:

  • اگر آرنج یا زانوی شما دچار خشکی پوست است این روغن برای شما معجزه بخش است
  • اگر از سانحه ای دچار سوختگی شده اید، میتوانید از این روغن برای بهبود سوختگی استفاده کنید
  • ضد آفتاب بی نظیری است
  • برای مرطوب کردن لب مناسب است
  • تسکین دهنده درد روماتیسم است
  • سیاهی پوست مانند زیربغل را از بین می برد
  • گوشت های اضافی پوست را از بین می برد
  • برای پوست، نرم کننده بسیار قوی است
  • لک های صورت و پوست شما را از بین می برد
  • میتوانید از آن برای لایه برداری پوست استفاده کنید
  • کبودی و تبخال را از بین می برد
  • ترک های پوستی ناشی از جراحی را از بین می برد
  • برطرف کننده ریزش مو است

پس شما با آگاهی از این مشخصات روغن شترمرغ pro life خوب و با کیفیت می توانید زندگی بسیار شادتر و پوستی بسیار با سلامت و شاداب تر داشته باشید.

وارد کننده روغن شترمرغ max lady به کشور

وارد کننده روغن شترمرغ max lady به کشوربه طور کلی کشورهایی که آب و هوای سردسیری دارند بیشتر تمایل به مصرف روغن شترمرغ دارند، به طوریکه در این کشورها میتوان انواع روغن شترمرغ pro life و max lady و کارگاه های پرورش شترمرغ را مشاهده کرد که به خرید و فروش روغن شترمرغ مشغول هستند، که سالانه با تولید حجم زیادی از آن به صادرات آن نیز می پردازند. در کشور ما مردم تمایل زیادی به مصرف روغن شترمرغ خارجی به خصوص برای درمان زخم های پوستی دارند، شاید دلیل آن را پایین بودن کیفیت روغن شترمرغ داخلی می دانند. بسیاری از شرکت های ایرانی نیز با تولیدکننده های روغن شترمرغ در خارج، برای فروش آن در ایران به توافق رسیده اند و با برند این کشورها آن را در ایران به فروش می رسانند. شاید یکی از قدیمی ترین کشورهایی که به تولید روغن شترمرغ و فروش آن به مردم پرداخت، استرالیا بود که بعدها توانست سهم به سزایی را در صادرات آن در بازارهای جهانی مانند ایران پیدا کند.

عرضه کننده روغن شترمرغ max lady به صورت عمده

عرضه کننده روغن شترمرغ max lady به صورت عمدهدر ایران به دلیل حجم بالای تقاضای افراد به خرید روغن شترمرغ max lady شرکت های زیادی راه اندازی شده اند که به فروش این محصول می پردازند، اما تعداد شرکت هایی که این محصول را به صورت اصل ارایه می دهند بسیار کم است و بیشتر آن ها روغنی را به دست مردم می رسانند که درصد خالصی آن بسیار پایین است و کیفیت لازم را ندارد، اما یکی از شرکت هایی که محصولش کیفیت مرغوبی دارد کارخانه تولیدی روغن شترمرغ pro life است که محصولش بسیار با کیفیت است. برند شرکت توزیع روغن شترمرغ pro life توانسته است در سال های اخیر اعتماد مشتریان را به خوبی به خود جلب کند و در حال حاضر می توانید در هر جای کشور که سکونت دارید به صورت اینترنتی روغن شترمرغ اصل را با خیال راحت خریداری کنید و شرکت طراحی روغن شترمرغ pro life ضمانت کیفیت آن را تضمین می دهد. روغن شترمرغ pro lifeبا کیفیت خوبی که محصولش دارد روز به روز بر تعداد نمایندگی های فروش آن افزوده می شود.

نمایندگی فروش روغن شترمرغ max lady در سراسر کشور

نمایندگی فروش روغن شترمرغ max lady در سراسر کشور باید گفت دلیل اصلی شهرت یک نمایندگی فروش روغن شترمرغ max lady تجربه خرید خوب با قیمت مناسب و کیفیت محصولی است که از آن خریداری کرده ایم. برخی از نمایندگی ها دارای مشاورین فروشی هستند که طرز تهیه روغن شترمرغ pro life را به مشتریان خود نیز به صورت رایگان آموزش می دهند، نمایندگی ها هم اگر بخواهند آمار فروش خود را بالاتر ببرند و این مشتریان را برای همیشه از آن خود کنند و روز به روز بر تعداد آن ها بیفزایند باید به اصل و مرغوبیت محصول خود توجه کنند و تاجرانی را برای خرید روغن شترمرغ اعزام کنند که اصل بودن این محصول را به خوبی بشناسند زیرا تشخیص نوع اصل و تقلبی آن بسیار مشکل است و از اعزام تاجران تازه کاری که شناخت صحیحی از این محصول ندارند اجتناب کنند و یک مورد دیگر باید بتوانند خرید آسانی را برای آن ها فراهم کنند که این امر با خرید و فروش غیر حضوری محقق می  یابد که باید زیر ساخت آن را بتوانند فراهم کنند.

نحوه خرید روغن شترمرغ max lady

نحوه خرید روغن شترمرغ max ladyبازارهای خرید روغن شترمرغ یکی از شلوغ ترین بازارهای دنیا می باشد و در حال حاضر فروشگاه های زیادی به عرضه روغن شترمرغ pro life می پردازند و روغن شترمرغ max lady نیز در فروشگاه های معتبر عرضه می گردند، که کیفیت های مختلف آن را هم دارا می باشند. یکی از دلایل وفور این محصول طبیعت شترمرغ است که مناطق گرم و خشک زیستگاه بسیار خوبی برای پرورش این پرنده درشت اندام است که ایران هم با دارا بودن آب و هوای گرم و خشک توانسته است افراد بسیار زیادی را به پرورش این پرنده مفید سوق دهد. شما برای خرید روغن شترمرغ max lady می توانید به چند صورت اقدام کنید، مانند:

  • می توانید به صورت حضوری به این فروشگاه ها مراجعه کنید
  • می توانید از سایت هایی که این تولیدکننده ها راه اندازی کرده اند خریداری کنید
  • می توانید از شعبه های پخش کننده آن ها خرید خود را انجام دهید
  • می توانید از مراکز کوچکی که در شهرتان وجود دارد خرید کنید
  • داروخانه ها و عطاری ها نیز به فروش این محصول می پردازند

اما برای خرید روغن شترمرغ pro life ارزان قیمت به شما توصیه می کنیم که مستقیما از فروشگاه های عرضه روغن شترمرغ خرید خود را انجام دهید.

فروشنده روغن شترمرغ اصل ایرانی و خارجی

فروشنده روغن شترمرغ اصل ایرانی و خارجیفروش عمده روغن شترمرغ pro life و روغن شترمرغ max lady به شغل اصلی بسیاری از فروشندگان ایرانی تبدیل شده است. آن ها پس از خرید عمده روغن شترمرغ pro life و max lady از بازارهای خارجی آن  ها را به صورت بسته های چند گرمی در می آورند و برای فروش در بازار ایران آماده می کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مولکول های چربی شترمرغ شباهت زیادی با مولکول های چربی بدن ما دارد و به همین دلیل سریع جذب بدنمان می شود. تعداد کمی از فروشندگان ایرانی به فروش محصول اصل روغن شترمرغ می پرداختند که متاسفانه مدتی سبب هجوم مردم به سمت نمونه خارجی آن رفت و شاید جلب دوباره اعتماد مردم کمی زمان ببرد. اما ما دوباره میتوانیم با آگاه سازی مردم و صحبت آگاهانه کاشناسان فروش اعتماد مردم را دوباره به دست بیاوریم و این امر تحقق نمی یابد جز با سیاست های درست و منظم و بلندمدت فروشنده های روغن شترمرغ در کشورمان.

سفارش عمده روغن شترمرغ مرغوب ایرانی

سفارش عمده روغن شترمرغ مرغوب ایرانی شما برای سفارش عمده روغن شترمرغ pro life می توانید حضوری به فروشگاه ها مراجعه کنید یا برای غیر حضوری ابتدا با مشاورین و کارشناسانی که یا در نزدیکی شهر خودتان وجود دارند اقدام کنید و در صورت عدم امکان می توانید با کارشناسان به صورت تلفنی صحبت کنید و پس از مشاوره و انتخاب، محصول خود را خریداری کنید.

در این چند سال اخیر خوشبختانه امکان خرید از طریق اینستاگرام و تلگرام نیز افزوده شده است که هم می توانید تصاویر محصول انتخابی خود را ببینید و هم به صورت صوتی با مشاورین فروشگاه صحبت کنید و به این صورت خرید راحتی را انجام دهید.

برترین برندهای روغن شترمرغ در بازار های جهانی

برترین برندهای روغن شترمرغ در بازار های جهانیبرترین فروشندگان روغن شترمرغ pro life که خود پرورش دهنده شترمرغ نیز هستند که در کنار دیگر محصولاتی که از شترمرغ می گیرند، روغن آن را نیز خود می گیرند و به صورت خالص به خریداران عرضه می کنند. البته برخی فروشندگان نیز هستند که روغن خام را هم از این پرورش دهندگان خریداری می کنند و پس از تبدیل آن به محصولات گوناگون، آن ها را روانه بازار فروش می کنند. میتوان به طور قاطع گفت به دلیل اهمیتی که بانوان به پوست خود می دهند بیشترین خریداران آن ها نیز خانم ها هستند. میتوان از مشهورترین برندهایی که روغن خام را به شکل اجناس آرایشی تبدیل می کنند به شرکت های: امگا پنج، تری او، پرولایف، زاور، ریلاکو، شرکت گلدن نایس یا شرکت آرایشی و بهداشتی لامانجو اشاره کرد که می توان گفت بهترین مارک روغن شترمرغ pro life می باشد و دیگر برند معروف در بازار که موجود است مارک max lady می باشد. البته شاید به نظر برخی  برترین فروشندگان روغن شترمرغ همان پرورش دهندگان پرنده شترمرغ هستند که این روغن را به شکل خالص برای فروش به خریداران عرضه می کنند.

فروشگاه اینترنتی برندهای معتبر روغن شترمرغ وارداتی

فروشگاه اینترنتی برندهای معتبر روغن شترمرغ  وارداتیقیمت جهانی روغن شترمرغ pro life معمولا دارای ثبات بهتری نسبت به قیمت آن در بازار داخلی دارد. کشورهای سردسیری مانند روسیه بعلت سرما، مرتب پوستی ترک خورده دارند و تمایل زیادی به خرید این محصولات دارند که ترمیم دهنده پوست است. بازار فروش ما همواره سعی کرده است از طریق اینترنت به فروش محصولات خود با تبلیغات بپردازد. ما در سال های گذشته خوشبختانه  فروش خوبی به برخی کشورها مانند تاجیکستان یا روسیه از طریق اینترنت داشته ایم. متاسفانه در سال های گذشته برخی از فروشندگان ما با مخلوط کردن برخی از روغن ها مانند روغن مرغ یا پارافین به شترمرغ خالصی آن را پایین آوردند و کیفیت این محصول را از بین بردند و بازار این محصول پس از بی تاثیری محصول ایرانی سبب شد برخی به سمت نوع خارجی آن بروند و ما از این حیث در بازار های جهانی ضربه ی بدی خوردیم.

بزرگترین کشورهای وارد کننده روغن شترمرغ به کشور

بزرگترین کشورهای وارد کننده روغن شترمرغ به کشوردر سال های گذشته ما علارغم نیروی جوان خلاق و همچنین زمینهای بلااستفاده و مخصوص پرورش شترمرغ، بیشتر روغن شترمرغ خود را از کشورهای عربی مانند عربستان و برخی کشورهای اروپایی وارد می کردیم که با این کار سبب خروج بسیاری ارز از کشور نیز می شدیم که نیاز نبود، در صورتی که ما ظرفیت این را داشتیم که ایران را به قطب پرورش شترمرغ در دنیا تبدیل کنیم. در چند سال اخیر ما توانسته ایم نه تنها واردات زوغن شترمرغ max lady را به طرز چشمگیری کاهش دهیم و تمایل مردم ایران را به سمت محصولات با برند ایرانی سوق دهیم بلکه در حال حاضر مشغول صادرات تعداد زیادی از محصول روغن شترمرغ ایرانی با برند شرکت های ایران به کشورهای اروپایی و خاورمیانه و اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس را شاهد هستیم که به این موضوع افتخار می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *