استفاده از چرم های طبیعی یکی از گزینه‌های مناسب و پرطرفدار برای استفاده در صنایع مختلف از قبیل تولید پوشاک و مبلمان می باشد. چرم شتر مرغ یکی از انواع چرم طبیعی می باشد که دارای کیفیتی بسیار بالا و منحصر به فرد است و توانسته است محبوبیت زیادی را در سطح جهانی به خود اختصاص دهد. این چرم بی نظیر دارای مزایای بسیاری است که آن را از سایر چرم های موجود در بازار متمایز کرده است. مجموعه ما به عنوان توزیع کننده چرم شترمرغ مبلی عمده فعالیت دارد.

توزیع کننده چرم شترمرغ مبلی عمده

نحوه تولید چرم شترمرغ مبلی عمده

نحوه تولید چرم شترمرغ مبلی عمده همان طور که بیان شد چرم شترمرغ دارای مزیت های بسیاری است و توانسته است جایگاه ویژه در تولید محصولات مختلف به دست آورد. وجود طرح ها و اشکال ریز بر روی این چرم باعث تفاوت آن از سایر چرم های موجود در بازار گردیده است. همچنین داشتن لطافت و نرمی بسیار و در عین حال مقاومت و استحکام بالا، آن را به یک محصول بینظیر تبدیل نموده است. این چرم منحصر به فرد دچار پوست پوسته شدن و ترک خوردن نمی گردد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این چرم بی نظیر در تولید انواع پوشاک، کیف و کفش، مبلمان و لوازم جانبی خودرو و… استفاده می گردد. برای تولید چرم شترمرغ با کیفیت، ابتدا پوست پرنده را کنده و در مکان های مخصوص برای انجام دباغی ارسال می کنند. معمولاً کارخانه های نساجی تولید کننده اصلی چرم شترمرغ می باشد، شایان ذکر است ارسال سریع و اصولی پوست شترمرغ در کیفیت محصول نهایی تاثیر فراوانی دارد.

پاشیدن نمک بر روی چرم در حین ارسال جهت جلوگیری از فساد پوست شترمرغ، از مواردی است که باید به آن توجه نمود. از بین بردن چربی های ریز و ذرات چسبنده به وسیله آهک انجام می پذیرد که به این مرحله آهک دهی محصول می گویند و پس از گذراندن این مرحله پوست را در محلول های شیمیایی قرار داد تا بتواند مقاومت لازم در برابر عوامل محیطی را کسب کند. در مرحله آخر رنگرزی این محصول انجام می شود و چرم شترمرغ با بالاترین سطح کیفی تولید و روانه بازار می گردد.

فروش بهترین چرم شترمرغ مبلی

فروش بهترین چرم شترمرغ مبلی تیم متخصص و حرفه ای ما در زمینه فروش بهترین چرم شترمرغ مبلی فعالیت دارد و توانسته است محصولی را با بالاترین سطح کیفی، در رنگ های متنوع و طرح های گوناگون به بازار عرضه کند و نیاز مشتریان را در هر سطح برآورده سازد. این مجموعه کیفیت بالا را از اصول خویش قرار داده است و توانسته است علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی نیز فعالیت نماید و محصولات بی نظیر خود را در سطح جهانی معرفی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *