آخرین قیمت تخم شترمرغ عمده

آخرین قیمت تعیین شده شترمرغ، طبیعتاً به صورت مداوم در حال تغییر کردن است. زیرا عوامل مختلفی در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار می‌ باشند و با متغیر شدن این عوامل، در نهایت قیمت تخم شترمرغ نیز تغییر خواهد کرد. البته قیمت عمده این محصول از قیمت فروش آن در حجم کم خیلی مناسب تر است. به همین دلیل می باشد که امروزه بازار تخم شترمرغ عمده به رونق خیلی خوبی رسیده است.

 

اطلاعاتی درباره تخم شترمرغ عمده

اطلاعاتی درباره تخم شترمرغ عمده شترمرغ بزرگترین پرنده حال حاضر دنیا است که به دلیل محبوبیت بالای محصولات آن، توجه خیل عظیمی از پرورش دهندگان را به خود جلب کرده است. یکی از اصلی ترین و محبوبترین محصولات شترمرغ، تخم شتر مرغ می باشد.

تخمگذاری شتر مرغ از حدود دو سالگی آغاز می‌شود و تا سی سالگی نیز ادامه پیدا می‌ کند و در طول سال بین  50تا 100 عدد تخم می گذارد. هر تخم شترمرغ حدود 1/5 کیلوگرم وزن دارد ضخامت زیادی برخوردار است به دلیل ضخامت آن به راحتی  شکسته نمی شود.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]تخم شترمرغ به دو صورت  نطفه دار و خوراکی به فروش می رسد که البته در پرورش شترمرغ گزینه اول یعنی فروش تخم نطفه دار در اولویت می باشد[/box]

تخم شترمرغ از خواص بسیار زیادی برخوردار است و مزه ایده‌ آلی دارد و همچنین سرشار از پروتئین، چربی و کالری  امگا 3 -6 وامگا 9می باشد و برای افرادی که تمایل به افزایش وزن دارند بسیار غذای درجه یک است.

پختن تخم شترمرغ به شیوه درست با توجه به ضخامت پوسته تخم و حجم و بزرگی تخم  درحدود ۵۰ دقیقه زمان احتیاج دارد و این مدت زمان  گاهی طولانی تر هم میباشد.

جالب است بدانید که میزان کلسترول و چربی موجود در تخم شتر مرغ از تخم مرغ خیلی کم تر می باشد و همین امر باعث شده تا تخم شترمرغ به عنوان یک وعده غذایی سالم مطرح گردد. همچنین یک عدد تخم شترمرغ می ‌تواند چندین نفر را به راحتی سیر کند.

اطلاعاتی درباره تخم شترمرغ عمده

مراکز خرید تخم شترمرغ عمده

مراکز خرید تخم شترمرغ عمده تلاش می ‌کنند تا این محصولات را با کیفیت بسیار ایده ‌آل در اختیار مشتریان قرار دهند تا رضایت ایشان به طور کامل جذب گردیده شود و همچنین گام بلندی در جهت پیشرفت این صنعت در کشور ما برداشته شود.

امروز حجم فروش تخم شترمرغ به بالاترین حد ممکن رسیده و به صورت مداوم در حال افزایش نیز می باشد. اصلی ترین دلیل افزایش حجم فروش این محصولات، کیفیت بسیار ایده آل تولیدات تخم شترمرغ در کشور ما می باشد.

کیفیت تحسین ‌برانگیز تولیدات تخم شترمرغ ،باعث شده تا امروز شاهد این نکته مثبت باشیم که این محصولات علاوه بر بازار داخلی، بازار خارجی را نیز تحت تأثیر خود قرار داده اند و از طریق صادراتشان، سود مالی خیلی خوبی برای اقتصاد کشور ما به ارمغان می آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *