دستگاه جوجه کشی حرفه ای و خوب اهمیت زیادی برای افرادی که قصد پرورش جوجه و نسل گیری از جوجه های تزیینی دارند می باشد. اگر دستگاه جوجه کشی مشکلی داشته باشد نه تنها تخم ها را باز نمی کند بلکه تخم ها که شاید برای ما بسیار قیمتی هم باشند از بین خواهد برد. ما در مراکز فروش خود  این دستگاه را با کیفیت عالی به فروش می رسانیم.

 

مراکز فروش دستگاه جوجه کشی حرفه ای

ویژگی دستگاه جوجه کشی حرفه ای

ویژگی دستگاه جوجه کشی حرفه ای دستگاه جوجه کشی باید دما و رطوبت را خود به خوبی تنظیم کند.مانند مرغ مادر باید تخم ها ۳۶۰ درجه بچرخند تا باز کردن تخم ها بهتر و طبیعی تر انجام شوو پس یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای باید  سیستم چرخشی ۳۶۰ درجه تخم های نطفه دار در دستگاه جوجه کشی داشته باشد.

این دستگاه باید ضد ضربه و خش شدن باشد درب آن کریستال باشد تا داخل آن دیده شود و اشعه خورشید روی آن تاثیری نداشته باشد.

واردات دستگاه جوجه کشی با بهترین کیفیت و قیمت و رساندن آن به دست شما بدون واسطه از کاهای مراکز توزیع و فروش ما می باشد.

ما بهترین و با کیفیت ترین دستگاه جوجه کشی را وارد می کنیم و آن را با قیمت مناسب به شما عرضه می کنیم.

دستگاه های جوجه کشی وارداتی ما تمام ویژگی های یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای را دارد و شما با اطمینان کامل می توانید آن را خریداری کنید یا به ما سفارش دهید تا برایتان بفرستیم.

دستگاه ما انواع تخم های تزیینی و غیر تزیینی را به بهترین وجه باز می کند. تخم پرندگانی مانند قرقاول، مرغ طاووس که تخم های متوسطی دارند به اندازه ی دوازده عدد. کبک ، بلدرچین، طوطی و پرندگانی که تخم ریز دارند به اندازه سی عدد و تخم های درشت مانند غاز و اردک و قو به اندازه ی نه تخم. 

واردات دستگاه جوجه کشی حرفه ای

واردات دستگاه جوجه کشی حرفه ای ویژگی دستگاه جوجه کشی که توسط ما وارد می شود تنظیم دما و رطوبت محیط دستگاه برای تخم ها و داشتن درب کریستال برای دیدن داخل آن و جلوگیری از اشعه ی مضر خورشید به تخم ها و چرخش ۳۶۰ درجه مانند مرغ مادر می باشد.

شما بهترین و با کیفیت ترین این دستگاه را می توانید از ما خریداری کنید و ما آن را بدون واسطه و قیمت پایین به دست شما می رسانیم.

دستگاه مورد نظر که توسط ما وارد شده است ضد خش و ضربه نیز است.

برای خریداری این دستگاه می توانید به مراکز فروش ما مراجعه کنید و یا به سایت ما مراجعه کرده و آن را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *