دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک، یکی از دستگاه های مورد استفاده در پرورش طیور می باشد، که کار مربوط به پرنده ماده را انجام می دهد و عملیات تبدیل تخم پرنده را به جوجه را به صورت مصنوعی انجام می دهد. این دستگاه با توجه تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است و به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
عرضه دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک، بر اساس استاندارد های کیفی بالا، به طرق مختلف صورت می گیرد.

 

اطلاعاتی درباره دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیعرضه دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک

اطلاعاتی درباره دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک بدنه اکثر  دستگاه های  جوجه کشی تمام اتوماتیک، از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است، که تاثیر بسزایی را در فرآیند جوجه کشی ایفا می کند. طراحی این بدنه به گونه است که از طول عمر و ماندگاری بالایی بهره می برد و در مدت زمان طولانی نیاز استفاده کننده را بر طرف می کند. ولی به طور معمول، جنس بدنه این تجهیز از فلز و آلیاژ مرغوب ساخته شده است که در طولانی مدت مشکلاتی به همراه دارد.

یکی از عمده مشکلات بدنه فلزی ، این است که به علت  در معرض قرار گرفتن با رطوبت، امکان زنگ زدگی قطعات فلزی وجود دارد و عمر دستگاه را کاهش می دهد. به دلیل اینکه، فلز به کار رفته در ساخت این تجهیز، رسانا می باشد، دمای بیرون و دمای داخل دستگاه با هم ترکیب شده و عملکرد آن را با مشکل مواجه می کند. از دیگر معضلات، وزن بالای دستگاه است، که امکان جابه جایی و حمل آن را به مراتب سخت تر می کند.

دستگاه اتوماتیک ساخته شده با پی وی سی، از استحکام و مقاومت زیادی برخوردار است و هیچ تبادل دمایی با محیط بیرون ندارد. از این رو، بهترین عملکرد را به همراه دارد. در هنگام بروز مشکل و تعمیرات، فرآیند ایزولاسیون این دستگاه به سرعت انجام می شود و دستگاه، در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر آماده می شود.
یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین اجزای مربوط به این دستگاه، سنسور آن می باشد، که وظیفه تشخیص رطوبت و دما را بر عهده دارد. با توجه به اینکه، تخم پرندگان حساسیت بالایی نسبت به دما و رطوبت دارد، عملکرد این سنسور از اهمیت زیادی برخوردار است.

قیمت دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک

قیمت دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیکاستعلام قیمت دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک، از طرق مختلفی امکان پذیر است. بازار دستگاه جوجه کشی، بر اساس کیفیت این محصول و همچنین، نوع مواد اولیه به کار رفته و مورد تایید واحد های کنترل کیفی، از رونق بالایی برخوردار است. خرید دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک به طور مستقیم، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه و قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *