گوشت شترمرغ

تولید عمده گوشت شترمرغ باکیفیت در کشتارگاه های بزرگ استان تهران در حال اجرا می باشد. فروش عمده و صادرات گوشت شتر مرغ در این مرکز با قیمت بسیار مناسب در حال عرضه می باشد.

گوشت شترمرغ

گوشت شترمرغ باکیفیت

همانطور که مستحضر هستید شتر مرغ در واقع بزرگترین نوع پرنده بی پرواز در جهان می باشد. این پرنده در واقع بومی آفریقا است. شتر مرغ دارای بزرگترین تخم نیز می باشد. شتر مرغ دارای ظاهری منحصر به فرد می باشد از این رو این پرنده از دیگر پرنده ها متمایز شده است.
امروزه خوشبختانه شتر مرغ ها اهلی شده اند و در نقاط مختلفی قابل پرورش می باشند. طیف کاربردی شتر مرغ ها بسیار زیاد است به گونه ای که از پرهای این پرنده در تولید پوشاک و محصولات تزیناتی استفاده می شود. و از پوست آن ها برای تولید چرم و از گوشتشان نیز استفاده می گردد.
شتر مرغ ها معمولا دارای وزنی بین 63 تا 145 کیلو گرم را شامل می شوند. این پرنده ها از آن جهت که دارای قدرت متابولیسمی بالا و تبدیل سریع غذا به انرژی، رشد سریع ، عمر مفید و طولانی و تولید مثل بالا می باشد از دیگر پرنده ها متمایز شده اند.
شتر مرغ از نظر جایگاه پرورشی به مکان های بزرگی نیاز ندارد و این پرنده را می توان در یک مکان حصار کشی شده روی زمین های خاکی با ایجاد یک سایبان مناسب پرورش و نگهداری کرد. این نوع جاندار با محیط زیست و آب و هوای متفاوت سازگاری بسیاری دارد از این رو امروزه پرورش آن بسیار رایج می باشد.
غذای مصرفی شتر مرغ شامل موارد زیر می باشد:

  • یونجه
  • علف
  • تخم علف
  • دانه ها
  • غلات ها
  • شکوفه ها
  • جوانه های سبز
  • میوه و گیاهان گل دار

گوشت قرمز شتر مرغ به دلیل کم چرب بودن و کم کلسترول داشتن و همچنین دارای طبیعتی گرم و دارای آهن بسیار مفید و پر خاصیت می باشد. این محصول برای درمان بسیاری از بیماری مورد مصرف واقع می شود از این رو بازار فروش و صادرات آن بسیار پر رونق می باشد.

فروش گوشت شترمرغ

فروش عمده گوشت شتر مرغ با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب، در این سایت به صورت مستقیم در حال انجام می باشد.
قیمت فروش گوشت شتر مرغ در مناطق مختلف بسیار متفاوت بود و ناگفته نماند، که کیفیت و زمان تولید گوشت تاثیر مثبتی روی قیمت آن دارد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *