خرید دستگاه جوجه کشی شترمرغ

دستگاه جوجه کشی شترمرغ

برای خرید دستگاه جوجه کشی شترمرغ با قیمت مناسب باید برند مشهد برق را مد نظر داشته باشید .
شرکت مشهد برق با تولید دستگاه جوجه کشی شترمرغ در ظرفیتهای مختلف امکان خرید را برای همه افراد باکمترین توان مالی فراهم کرده است .
با خرید دستگاه جوجه کشی شترمرغ برند مشهد بر ق می توانید کسب وکار خوبی را برای خود فراهم کنید چرا که راندمان بالای دستگاه مشهد برق سود خوبی را برای کاربران خود ایجاد می گکند.

ظرفیت  دستگاه جوجه کشی مشهد برق

همانطور که در بالا گفته شد یرند مشهدبرق دستگاه های جوجه کشی شترمرغ را در ظرفیتهای مختلفی به بازار عرضه می کند که عبارتند از:

  • دستگاه جوجه کشی شترمرغ 12 تاییدستگاه جوجه کشی شترمرغ 12 تایی
  • دستگاه جوجه کشی شترمرغ 24تایی
  • دستگاه جوجه کشی شترمرغ 32تایی
  • دستگاه جوجه کشی شترمرغ 48تایی
  • دستگاه جوجه کشی شترمرغ 64تایی

مشخصات فنی دستگاه جوجه کشی مشهد برق

نوع سنسورارجینال فلزی و وارداتی مشهد برق (NEW SHT2x)
درصد بازدهیبالای 90 درصد (برای مشاهده فیلم هچ مشتریها
جنس طبقات (راک ها)آلومینیوم درجه یک سفید
جنس تمام ستون هاآلومینیوم درجه یک
جنس تمام بدنه

داخلی دستگاه

استیل صنعتی

 

نوع دربشیشه ای دو جداره با پروفیل آلومینیوم
نوع شاسیفلزی
نوع موتور چرخش تخم هاگیربکس دار برند: NON-STOP
سیستم کنترل هوشمند SMD
سیستم کنترل انتخاب

نوع پرنده

تنظیم اتومات با انتخاب

نوع پرنده

تنظیم دستی توسط کاربر
سیستم کنترل با موبایل

(سیمکارت خور) GSM

قابلیت اطلاع رسانی با پیامک
کنترل دما PID
کنترل رطوبت
کنترل اکسیژن و

تهویه اضطراری

قابلیت کالیبراسیون
چرخ
زنگ زدگی
پوسیدگی
آلودگی
گارانتی1 سال تعویض قطعات + سنسور 18 ماه گارانتی
خدمات پس از فروش5 سال

 

با توجه به حساسیت بیش از حد تخم شترمرغ نسبت به نوسان دما، دستگاه جوجه کشی شترمرغ طوری  طراحی شده که کمترین نوسان دما را داشته باشد و با پالس های ارسالی به سمت المنت به صورت PID کنترل مقدار دما به صورت بسیار بسیار دقیق کنترل می شود که این امر باعث افزایش راندمان  دستگاه تا 90 درصد شده است از آنجا که تخم شتر مرغ نسبت به نوسان دما بسیار حساس است، این دستگاه طوری طراحی شده است که کمترین نوسان دما را داشته و با پالس‌‌های ارسالی به سمت المنت، به صورت (PID کنترل) مقدار دما را به صورت بسیار دقیق کنترل مینما.  (تلورانس دما 0.2 درجه می باشد .

همان طور که تمام هچر من‌ها میدانند، تخم شتر مرغ رطوبت پایینی (حدود 18% در زمان ستر) نیاز دارد، بنابراین سیستم رطوبت ساز و دمپر این دستگاه به گونه ای عمل میکند که در حد امکان بدون نیاز به کولر گازی (در مناطق خشک) بتواند رطوبت هوا را خشک نماید.

این دستگاه دارای گردش هوای بسیار یکنواخت در تمام نقاط دستگاه بوده و با توجه به نیاز بالای تخم شتر مرغ به اکسیژن، توان بالایی در مقدار اکسیژن رسانی و دفع دی اکسید کربن دارد.

نکته حائز اهمیت در طراحی و برنامه نویسی دستگاه جوجه کشی مشهد برق که باعث شده یکی از بهترین برندهای دستگاه جوجه کشی موجود در بازار باشد، استفاده از هوش مصنوعی و بهره گیری از نحوه کنترل دما به صورت PID کنترل میباشد که این امر باعث شده دستگاه های مشهد برق، کمترین نوسان دما را داشته و با پالس های ارسالی به سمت المنت، به صورت (PID کنترل) مقدار دما را به صورت بسیار دقیق کنترل نمایند. (تلرانس دما حدود 0.2 درجه!!)

مورد مهم دیگری که باعث شده دستگاه های مشهد برق یکی از پربازده ترین دستگاه های بازار باشد، نوع گردش هوا و سیرکولاسیون بسیار یکنواخت هوا در تمام نقاط دستگاه میباشد و با توجه به نیاز تخم به اکسیژن، این دستگاه ها توان بالایی در مقدار اکسیژن رسانی و دفع دی اکسید کربن دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *