جوجه کشی مصنوعی یا جوجه کشی تخم ها توسط دستگاه های جوجه کشی است که یک محیط مناسب و کنترل شده برای پرورش پرندگان فراهم می کند. در سطح تجاری، استفاده از جوجه کشی مصنوعی برای پرورش به طور گسترده ای رواج دارد. مجموعه ما اقدام به ایجاد یک بازار خرید دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰۰ تایی نموده است. قصد تهیه این دستگاه را دارید؟ با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

بازار خرید دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰۰ تایی

نحوه عملکرد دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰۰ تایی

نحوه عملکرد دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰۰ تایی جوجه کشی مرغ

در مورد مرغها متوسط ​​دوره جوجه کشی جوجه ها 21 روز است اما این بستگی به دما و رطوبت موجود در دستگاه جوجه کشی دارد. در عملکرد دستگاه جوجه کشی، تنظیم دما عامل مهمی برای جوجه کشی موفقیت آمیز است. عزیمت بیش از 2 درجه سانتیگراد از دمای مطلوب 5/37 درجه سانتیگراد میزان تولید جوجه را کاهش می دهد. رطوبت نیز از اهمیت برخوردار است زیرا سرعت با تخریب تخم مرغ در اثر تبخیر ، بستگی به رطوبت نسبی محیط دارد. میزان تبخیر را می توان با نگاه کردن تخم مرغ در برابر نور با یک شمع ، مشاهده اندازه کیسه هوا یا با وزن تخم مرغ برای مشاهده تغییرات در وزن آن مشخص کرد. رطوبت نسبی باید در طی سه روز آخر جوجه کشی به مقادیر نزدیک به 70٪ افزایش یابد تا غشاء اطراف جوجه جوجه ریزی پس از شکسته شدن پوسته مرطوب شود. در طی 18 روز اول مقادیر رطوبت پایین برای اطمینان از میزان تبخیر کافی توصیه می شود. موقعیت تخمها در دستگاه جوجه کشی نیز می تواند در موفقیت جوجه کشی مصنوعی تأثیر بگذارد. بهترین نتیجه زمانی است که تخم ها با تیزترین انتهای آنها گذاشته شده به سمت پایین و به طور مرتب روزانه (حداقل سه بار در روز) تا یک یا سه روز قبل از تخم ریزی می چرخند. اگر تخم ها چرخانده نشوند ، جنین در داخل می تواند به پوسته وصل شود و می تواند نقایص جسمی ایجاد کند

تهویه باید در حین جوجه کشی خوب باشد تا اکسیژن به جنین وارد شود. تخم های قدیمی تر نیاز به تهویه بالاتری دارند.

بسیاری از دستگاه های جوجه کشی تجاری قفسه های صنعتی و دارای ظرفیت هزاران تخم مرغ ، دارای سیستم چرخش کامل تخم مرغ هستند. انکوباتورهای خانگی جعبه هایی با ظرفیت 6 تا 75 تخم هستند. آنها معمولاً از طریق برق کار می کنند ، اما قبلاً با یک لامپ روغن یا پارافین گرم می شدند.

فروش انواع دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰۰ تایی

فروش انواع دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰۰ تایی همانطور که قبلا نیز ذکر نمودیم مجموعه ما اقدام به فروش انواع دستگاه جوجه کشی 10000 تایی نموده است. شما عزیزان می توانید جهت کسی اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت این دستگاه ها و یا خرید دستگاه جوجه کشی با ما تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *