دستگاه جوجه کشی شترمرغ خارجی با ظرفیت های 16 و 24 و همچنین 64 تایی در برندهای مختلف ایرانی و خارجی از محصولات ویژه این شرکت است. لذا بسیاری از دستگاه های وارداتی جوجه کشی غاز و بوقلمون با ظرفیت های بسیار متفاوت با کیفیت و راندمان بالا آماده ارسال می باشد. تمامی این دستگاه ها دارای گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش می باشند لذا تمامی بررسی های لازم جهت کنترل کیفیت این دستگاه صورت گرفته و با تضمین کامل ارائه می گردد. 

واردات دستگاه جوجه کشی شترمرغ خارجی

ویژگی دستگاه جوجه کشی شترمرغ خارجی

ویژگی دستگاه جوجه کشی شترمرغ خارجی آیا می دانید دستگاه جوجه کشی شترمرغ چه فرقی با جوجه کشی معمولی دارد؟ دستگاه جوجه کشی دارای تنوع زیادی است و هر دستگاه دارای ویژگی خاص خودش است. از جمله اینکه امکانات متفاوتی بر روی هر دستگاه قرار دارد اما در بین کلیه پرندگان دستگاه جوجه کشی شترمرغ متفاوت تر می باشد. زیرا شرایط این دستگاه خاص تر است. همان گونه که می دانید در ایام ستر، دستگاه جوجه کشی شترمرغ وظیفه آن رطوبت گیری از تخم هاست. در این ایام رطوبت مورد نیاز برای این دستگاه حدود 20 الی 25 درصد است و این در حالی است که دستگاه جوجه کشی برای سایر پرندگان به رطوبت بالای 50 درصد نیاز دارند و این مهمترین ویژگی جوجه کشی شترمرغ خارجی می باشد. از طرفی تخم شترمرغ بزرگتر از تخم سایر پرندگان است و با توجه به سنگینی تخم آن سیستم چرخشی دستگاه باید به گونه ای باشد که قوی عمل نماید بنابراین نمی توان از هر گونه دستگاه جوجه کشی برای تخم شترمرغ استفاده نمود.

فروش دستگاه جوجه کشی شترمرغ خارجی

فروش دستگاه جوجه کشی شترمرغ خارجی دستگاه جوجه کشی شترمرغ دارای ویژگی خاصی است. آیا به نظر شما میتوان همان دستگاهی که برای جوجه کشی از تخم پرندگان خانگی استفاده می شود برای جوجه کشی از شترمرغ استفاده نمود؟ پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که هیچ گاه از چنین دستگاهی برای جوجه کشی از تخم شترمرغ استفاده نکنید زیرا در این صورت شما بسیار متضرر خواهید شد. و تمامی تخم ها از بین خواهند رفت. همان طور که قبلا بیان کردم در زمان ستر تخم شترمرغ باید به راحتی رطوبت گیری شود بنابراین علاوه بر سیستمی که بر روی دستگاه جوجه کشی نصب است نیاز به یک سیستم خاصی دیگری نیز هست. این سیستم به هیچ عنوان برای جوجه کشی سایر پرندگان مناسب نیست. بنابراین برای فروش دستگاه جوجه کشی نیاز به اطلاعات کافی در زمینه این دستگاه و چگونگی عملکرد آنهاست. همچنین دستگاه جوجه کشی دارای ظرفیت های مختلفی است و با توجه به این ظرفیت ها می توان تعداد متفاوتی جوجه تولید نمود. شناخت وجه تمایز این دستگاه ها سبب انتخاب بهتر می شود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *