دستگاه جوجه کشی صدتایی در انواع مدل های مختلف و در برندهای ایرانی و خارجی در این مرکز موجود بوده و از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد.
همچنین نمونه های زیادی از دستگاه جوجه کشی خانگی نیز به صورت شارژی و بدون استفاده از برق با کیفیت فوق العاده در سراسر کشور پخش و آماده ارسال می باشد.

مرکز پخش دستگاه جوجه کشی صد تایی

کیفیت دستگاه جوجه کشی ۱۰۰ تایی

کیفیت دستگاه جوجه کشی ۱۰۰ تایی با افزایش جمعیت و لزوم استفاده از مواد غذایی سبب شد تا صنعت کشاورزی گسترده تر شود و تولید مرغ و جوجه به شکل های مختلف افزایش یابد. بنابراین استفاده از دستگاه جوجه کشی می توانست کمبود مرغ و مواد پروتئینی را تامین نماید.
نحوه کار دستگاه جوجه کشی به چه صورت است و برای اینکه این دستگاه کیفیت بهتری داشته باشد چه تغییراتی باید در آن داده شود؟ در طبیعت مرغ مادر در هنگام کرچ شدن بر روی تخم ها میخوابد با این عمل شرایط مناسب مانند دما و رطوبت و همچنین اکسیژن لازم را به تخم فراهم می شود.
از طرفی با استفاده از منقار خود تخم ها را در جهات مختلف می چرخاند.

دستگاه جوجه کشی نیز به همین صورت عمل می کند. این دستگاه نیز دمای یکنواخت و رطوبت و چرخاندن تخم ها را انجام می دهد. حرارت لازم برای گرم نگه داشتن از طریق المنتهایی با وات م دستگاه صورت می گیرد. بنابراین کیفیت دستگاه جوجه کشی به همین المنتها نیز بستگی دارد. هر چه این المنتهابتوانند دمای مورد نیاز تخم را بهتر تامین نماید دستگاه جوجه کشی نیز عملکرد و راندمان بالاتری خواهند داشت.

فروش انواع دستگاه جوجه کشی صدتایی تایی

فروش انواع دستگاه جوجه کشی صدتایی تایی دستگاه جوجه کشی در واقع ماشینی است که می تواند در زمان معین به طور مثال 21 روز تخم هایی که نطفه دار بوده را به جوجه تبدیل کند. دستگاه جوجه کشی صدتایی انواع مختلفی دارد که یک نوع از آن خانگی است.
البته در مدل خانگی به طور معمول ظرفیت تخم ها کمتر از صد عدد مورد استفاده قرار می گیرد. اما این دستگاه دارای ویژگی خاصی است. از ویژگی مهم آن کوچک بودن است. شما می توانید در منازل کوچک براحتی از این دستگاه استفاده نمایید.
ویژگی دیگر آن زیبایی آن است. این دستگاه دارای زیبایی خاصی است و بسیار سبک بوده و جابجا کردن آن به هر مکانی امکان پذیر است. انواع دستگاه جوجه وجود دارد که هر کدام دارای امکانات خاصی است.

مثلا نوع خاصی از دستگاه جوجه کشی صدتایی به صورت شارژی است. این دستگاه این قابلیت را دارد که در صورت قطع برق مشکلی برای تخم ها بوجود نمی آورد و هیچ گونه اختلالی در فرآیند جوجه کشی نیز ایجاد نمی شود و قابل شارژ شدن می باشد. فروش دستگاه جوجه کشی در مدل و قابلیت های مختلف در این مجموعه به صورت عمده امکان پذیر بوده و سفارش خود را جهت خرید نهایی نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *